بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

گشت و گذر از جالب ترین تفریحات ازمیر

گشت و گذر از جالب ترین تفریحات ازمیر

بازدید از شهر زیبای ازمیر حسن سلیقه شما را نشان می دهد . کرانه های دریای اژه در ترکیه از جمله زیباترین چشم اندازهای این کشور می باشند. خط ساحلی باشکوهی که آب شفاف دریای اژه به آن برخورد می کند، مملو از کرانه های قدیمی است که جنگلهای کاج احاطه شده اند .

http://ticket365.info


دیدنیهای ازمیر بسیار جذاب اند . شاید اکثر گردشگران در تابستان برای دریا و ساحل زیبای این شهرمی روند اما افراد دیگری نیز وجود دارند که به دنبال دیدنی های تاریخی ازمیر و برنامه های هیجان انگیز shyاین شهر می گردند .

میدان کناک یکی از دیدنیهای شهرازمیر است. این میدان به خاطر برج ساعت خود شهرت دارد. این برج در سال 1901 میلادی ساخته شده است در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی قرار دارد.

http://ticket365.info

اما از دیگر مکانهای دیدنی ازمیر آسانسور است. بنای آسانسور نام یکی از اماکن دیدنی و تاریخی ازمیر است. که به ارزان ترین مراکز خرید ازمیر دسترسی آسان دارد . این آسانسور که در سال 1907 توسط تاجران یهودی ساخته شده برای جابجایی شهروندان از یک مکان پست بر فراز تپه ای که محل کسب و کار مردم قرار داشته تعبیه شده است. این آسانسور در ابتدا با سیستم فشار آب کار می کرده است اما بعدها به سیستم الکتریکی مجهز شده است. شما اکنون با سوار شدن در این آسانسور علاوه برا اینکه شهر و مناطق دیدنی آن را از بال می بینید می توانید از مغازه ها ،رستوران ها و کافی شاپ های و معروف ترین صنایع دستی و سوغات ترکیه clapنیز دیدن کنید .

http://ticket365.info

اما در محله های دیدنی این شهر می توان از محله آلزانکاک نام برد. خیابان های باریک با خانه های به سبک یونانی و رستوران های دل انگیز با خوشمزه ترین غذاهای دنیا از دید توریست ها kiss. این محله از مرکز شهر چندان دور نیست و حمل و نقل عمومی برای آن وجود دارد.

اما از اماکن مهم می توان به کادیفکاله اشاره کرد که با ۱۸۶ متر ارتفاع قرن‌هاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه می‌باشد. این قلعه در زمان اسکندر کبیر توسط یکی از ژنرال‌های او بنام لیسماکوس دوباره سازی گردید که آثار آن تا به امروز باقیست.

khv

بعد از این قلعه آگورا که بازاری نیز در این منطقه به همین نام با حراجی های واقعی است. یادگار دوره امپراتوری روم در این شهر است که از مکان هایی است که باید دید. در ازمیر موزه باستانشناسی ، موزه فرهنگ شناسی ، موزه آتاتورک ، موزه هنرهای نفیس ، موزه هنر ، موزه تاریخ طبیعی که از معروف ترین موزه های ازمیر میباشند وجود دارد. اما دیدنی های ازمیر به موزه های آن ختم نمی شود.

در بایراکلی یک معبد بنام آتنا به معنی الهه عشق و مهارت ، کانالهای شیر ینیر و یشیل دره دو نمونه از آثار مهندسی رومی است. رودخانه ملس که در سرتاسر عصر روم شرقی و عثمانی آب ازمیر را فراهم می کرد از این منطقه عبور می کند.

http://ticket365.info


برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید .....43674367

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.