بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پرواز پگاسوس به مقصد استانبول

پرواز پگاسوس به مقصد استانبول

ایرلاین پگاسوس همه روزه در مسیر تهران به استانبول (فرودگاه سابیها) پرواز برگزار میکند. پگاسوس تمام خطوط هوایی داخلی ترکیه را پوشش میدهد و مسافرین میتوانند این ایرلاین کشور ترکیه را برای سفر انتخاب نمایند. پرواز پگاسوس در مسیر آدنا ، آنکارا ، آنتالیا ، بدروم ، دالامان ، ازمیر ، لفکوسا (ارجان) و... از طریق استانبول برگزار میشود.

هواپیمایی پگاسوس همچنین در مسیرهای بین المللی مانند : آمستردام ، باکو ، بارسلونا ، باسل ، بلگراد ، برلین ، بلونیا ، بروکسل ، بخارست ، کلن ، کوپنهاگ ، دوسلدورف ، لندن ، لیون ، میلان ، مونیخ ، پاریس ، رم ، استکهلن ، اشتوتگارت ، زوریخ و... پرواز از طریق فرودگاه سابیها استانبول برگزار میکند. برای تهیه بلیط ارزان خارجی پیشنهاد ما برای مسافرین ایرلاین پگاسوس میباشد.

برای رزرو بلیط کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی میتوانید با دفتر ما تماس بگیرید. تمامی ایرلاین ها و خطوط هوایی را چک میکنیم تا ارزانترین بلیط ترکیهو بهترین خدمات را ارائه دهیم.

////  آژانس سعادت سیر گیتی مجری مستقیم \\\\
021-88548853

نمایشگاه کشاورزی آذربایجان


نمایشگاه کشاورزی آذربایجان

Azerbaijan International Agriculture Exhibition

 در این بخش به معرفی یکی از نمایشگاه های آذربایجان یعنی نمایشگاه کشاورزی آذربایجان که از تاریخ 21 تا 23 می 2015 در مرکز نمایشگاهی باکو برگزار می شود، می پردازیم. برای بازدید از این نمایشگاه برای تهیه بلیط هواپیما باکو  از سایت ما اقدام کنید:
the-made-in-china-com-staff-ticket
نمایشگاه کشاورزی آذربایجان

 

canstock6317156-iconاین رویداد امیدوار کننده ترین و جامع ترین کنفرانس نمایشگاهی بین المللی در آذربایجان می باشد که برای شما فرصت فوق العاده ای فراهم می کند تا با تمامی شرکت کنندگان در کنفرانس ملاقات داشته باشید و با مقامات ارشد و نمایندگان ، نظریات، تجارب و دیدگاه های خود را در میان بگذارید و از تعامل رو در رو با غرفه داران نهایت استفاده را برده و با علم کشاورزی اشنا شوید.

03_prezident-qida-sargisi-tanishliq-ticket
نمایشگاه کشاورزی آذربایجان
14280596472482946694_750x500-ticket
نمایشگاه کشاورزی آذربایجان

 

canstock6317156-iconاین کنفرانس اطلاعات کاملی از کشاورزی آذربایجان در اختیار شما قرار می دهد و می تواند برای کسب و کار شما در آینده سودمند واقع شود و همچنین افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند می توانند تا حدودی با صنعت کشاورزی آذربایجان اشنا شوند.

04_prezident-qida-sargisi-tanishliq-ticket
نمایشگاه کشاورزی آذربایجان

 

برای دیدن مراکز خرید آذربایجان ، تهیه بلیط هواپیما آذربایجان وویزای آذربایجان با ما تماس بگیرید

 

بلیط ترکیه با پرواز اطلس جت، پرواز پگاسوس، پرواز ترکیش

بلیط ارزان خارجی

بلیط ترکیه با پرواز اطلس جت، پرواز پگاسوس، پرواز ترکیش

 برای سفر به ترکیه میتوانید بلیط ترکیه را از ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی تهیه کنید، بلیط استانبول ، بلیط آنتالیا و بلیط آنکارا را میتوانید از طریق این ایرلاین های تهیه کنید. از ایرلاین های داخلی میتوان به ایرلاین زیر اشاره کرد:

از طریق ایرلاین های ترکیه هم میتوان به این کشور و شهرهای ترکیه سفر کرد. ایرلاین های ترکیه شامل موارد زیر است:

  • ایرلاین اطلس جت
  • ایرلاین پگاسوس
  • ایرلاین ترکیش

ایرلاین اطلس جت با اینکه سال های زیادی نیست فعالیت خود را شروع کرده ولی توانسته در میان مسافران شهرت زیادی بدست آورد. بلیط تهران استانبول با پرواز اطلس جت و بلیط تهران آنتالیا با پرواز اطلس جت را میتوانید از طریق این ایرلاین تهیه کنید.

هواپیمایی پگاسوس با پروازهای روزانه از طریق تهران به استانبول و ادامه مسیر به کشورهای اروپایی در حال حاضر بهترین و ارزان ترین پرواز از تهران ذر مسیرهای داخلی ترکیه و اروپایی پرواز از طریق ایرلاین پگاسوس میباشد. پگاسوس از ایرلاین های با سابقه کشور ترکیه میباشد با بیش از 20 سال سابقه پروازهای منظمی را از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی برگزار میکند. برای رزرو پرواز تهران به استانبول و پرواز های داخلی استانبول و پروازهای اروپایی با شماره های بالا تماس بگیرید. از مزایای بلیط هواپیما پگاسوس قیمت بسیار ارزان و مناسب و همچنین رزرو بلیط رفت یا برگشت به صورت جداگانه میباشد.

از جمله مسیر پرواز های پگاسوس  کلن ، روم ، آتن ، زوریخ ، هانوفر ، بخارست ، لندن ، برلین ، استکهلم ، پاریس و...... میباشد.

هواپیمایی ترکیش قدیمی ترین ایرلاین ترکیه است که بعد از لوفت هانزا و ایرفرانس سومین ایرلاین بزرگ اروپا از نظر جابجایی مسافراست. بلیط ترکیش را برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه میتوانید از طریق این ایرلاین و آژانس های هواپیمایی تهیه کنید. برای خرید بلیط استانبول با پرواز ترکیش را میتوانید با ما تماس بگیرید.

شرکت هواپیمایی پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس

Pegasus Airlines

ایرلاین پگاسوس یکی از معتبرترین ایرلاین های ترکیه است که به مسیرهای مختلف پرواز دارد. شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه که یک شرکت کاملاٌ خصوصی است با 20 سال سابقه فعالیت، در واقع اولین ایرلاینی است که سیستم پروازهای ارزان قیمتLow Coast را در ترکیه ارائه کرده است. و از طریق این ایرلاین میتوانید بلیط ترکیه تهیه کنید.

 

منظور از سیستم پرواز لوکاست (Low Coast) یا همان سیستم پرواز ارزان قیمت این است که ایرلانهایی که با حذف هزینه هایی نظیر پذیرایی ، انتخاب صندلی ، بار اضافه ، خدمات اضافه در هواپیما ، نرخ بلیط را ارزانتر به مسافر خود ارائه می دهند و همچنین این امکان را به مسافرین خود می دهند که با توجه به نیاز خود بابت خدمات هزینه پرداخت نمایند که این خود باعث کاهش هزینه های سفر می گردد.

 http://www.bamaaa.com

شرکت هواپیمایی پگاسوس

 شرکت هواپیمایی پگاسوس متعلق به کشور ترکیه با داشتن ناوگانی بزرگ ازهواپیماهای مدرن و بروز واجرای پرواز به کلیه نقاط ترکیه واروپا از سال ۲۰۰۴ وارد ایران شده واز همان تاریخ با اجرای پروازهای منظم به استانبول ، انتالیا ، ازمیر سعی در ارائه بهترین سرویس بوده است. این ایرلاین در چند سال اخیر با پروازهای منظم روزانه به مقصد استانبول نقش مهمی در انتقال مسافرین به کشور ترکیه را داشته است.

 

ایرلاین پگاسوس بین استانبول و شهرهای مختلف اروپایی پرواز دارد و بهمین خاطر برای مسافرینی که بلیط ارزان قیمت از تهران به اروپا می خواهند گزینه بسیار مناسبی می باشد . شرکت هواپیمایی پگاسوس ۷ روز هفته از  ایران به شهر های مختلف ترکیه پرواز دارد . باید دقت داشته باشید که پروازهای هواپیمایی پگاسوس به استانبول از طریق فرودگاه سابیها که در منطقه آسیایی واقع شده است برگزار می گردد پس در صورتیکه ادامه مسیر دارید حتماٌ به این نکته دقت کنید .

 

 http://www.bamaaa.com


رزرو بلیط پگاسوس و خرید بلیط پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس با ۷۰ مسیر پروازی منظم به ۳۰ کشور جهان یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت دنیا به حساب می رود. پگاسوز بهترین و ارزانترین بلیط ها را برای پروازهای داخلی ترکیه و همچنین پروازهای اروپایی عرضه می کند. بنابراین اگر قصد سفر دارید و قیمت بلیط برایتان مهم است.مطمئن باشید قیمت بلیط پگاسوس بسیار مناسب است.

 

 

پروازهای پگاسوس در مسیر زیر انجام می شود. این پرواها در واقع ارزانترین پروازها به مسیرهای ارائه شده است. مسیرهای پروازی پگاسوس به شرح زیر است :

 

آدانا - آلانیا - آلماتی - آمستردام - آنکارا - آنتالیا - آتن - بارسلونا - بازل - باتومی - بیروت  - بلگراد - برلین - بیشکک - بدروم  - برمه - بروکسل - بخارست - کلن - کپنهاگ - دنیزلی - دوحه - دبی - دوسلدورف - اربیل - ارزروم  - ژنو - گراتس - هامبورگ - هانوفر - ازمیر - کایسری- خارکف - قونیه - قبرس - لایپزیگ - لندن –دنیزلی- لیون - ماردید - مارسی - میلان - مسکو – مونیخ - نورنبرگ  - پاریس - رم - سامسون - سارایوو - استکهلم –اشتوتگارت  - تفلیس - تهران - ترابزون - وان - وین - زوریخ - بلونیا - بوداپست - دالامان - قاضی آنتپ -اسلو -پراگ

 http://www.bamaaa.com

اما چرا ایرلاین پگاسوس PEGASUS AIRLINES را برای سفر انتخاب کنیم ؟

 

  • پگاسوس جزو برترین ایرلاینها در زمینه کیفیت و امنیت پرواز است و دارای تکنولوژی روز دنیا جهت تعمیر و نگهداری هواپیما است.
  • 20 سال سابقه درخشان در میان ایرلاین های بزرگ دنیا
  • توجه به قیمت بلیز هواپیما به منظور جلب رضایت مسافران
  • بیش از 70 مقصد پرواز در 30 کشور جهان
  • عضویت در یاتا IATA
  • دارای گواهی نامه های ISO 9001 – ISO 14001 – OHSAS 18001

 

 http://www.bamaaa.com

برای خرید بلیط پگاسوس میتوانید از طریق آزانس های هواپیمایی و نمایندگی این ایرلاین اقدام کنید. آژانس ما با بیش از 10 سال سابقه در زمینه برگزاری تور ترکیه و همچنین ارائه خدمات بلیط بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو بلیط پگاسوس می باشد. شما میتوانید با تماس با ما برای هر مسیری که میخواهید بلیط خود را تهیه کنید . ما بلیط پگاسوس را برای مسیرهای زیر عرضه می کنیم :

 

  • رزرو بلیط پروازهای اروپایی
  • رزرو و صدور بلیط پگاسوس در کلیه مسیرهای داخلی ترکیه
  • رزرو و صدور بلیط پگاسوس مسیرهای بین المللی
  • زررو بلیط پگاسوس به صورت یک طرفه و دو طرفه
  • رزرو بلیط پروازهای پگاسوس داخل ترکیه

 

برای اطلاع از قیمت بلیط پگاسوس در هر مسیری که میخواهید کافی است با ما تماس بگیرید، بهترین نرخ ها را به مسافران ارائه می دهیم تا همیشه همراهمان باشند.

 

مطالب مرتبط به هواپیمایی پگاسوس

 

   نماینده تهران -آژانس سعادت سیر

43674343-09127624424   آقای قربانی

شماره تماس نماینده ما در ترکیه    00905319881215

نمایشگاه تجهیزات ساخت و ساز استرالیا

نمایشگاه تجهیزات ساخت و ساز استرالیا

Australian Construction Equipment Expo

 

نمایشگاه تجهیزات ساخت و ساز استرالیا یکی از نمایشگاه های استرالیا می باشد که از تاریخ14 تا 16 می 2015 در بریزبن استرالیا برگزار خواهد شد. برای بازدید از این نمایشگاه به تهیه بلیط هواپیما استرالیا از سایت ما اقدام کنید:

irrigation-for-vic-2-700x280-ticket

 

 

tn_construction-brick-layer-iconنمایشگاه تجهیزات ساخت و ساز روسیه موقعیت مناسبی برای دیدن و مقایسه آخرین تجهیزات و محصولات ساخت و ساز فراهم می آورد. شرکت کنندگان فرصت مناسبی به دست خواهند آورد تا تجهیزات ساختمانی مدرن بیش از 50 برند معروف را از نزدیک ببینند.

 

gallery-qld-6-ticket

tn_construction-brick-layer-iconاین نمایشگاه ساخت و ساز استرالیا فرصت فوق العاده برای اشنایی با تامین کنندگان و مشورت با آن ها برای شما ایجاد خواهند کرد. نمایشگاه تجهیزات ساخت و ساز استرالیا  بازدید کنندگان از تمامی بش های ساخت و ساز را به خود جذب می کند از منطقه ویکتوریا گرفته تا جنوب شرقی استرالیا.

 

1170_00000_icuee_indoors_2-ticket

tn_construction-brick-layer-iconاین نمایشگاه یکی از مهمترین وقایع استرالیا به شمار می رود. این رویداد تمرکز ویژه ای بر آموزش ایمنی، دوره های کارآموزی، و استخدام و دعوت از کارشناسان این صنعت دارد.

 

mbs-237-ticket

 

 

برای دیدن مراکز خرید استرالیا، تهیه بلیط هواپیما بریزبن و ویزای استرالیابا ما تماس بگیرید.