بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

جاذبه های گردشگری دبی عشق به سفر؟ تجربه خود را با استفاده از این مشاوره افزایش دهید

 عشق به سفر؟ تجربه خود را با استفاده از این مشاوره افزایش دهید

خب، تصمیم گرفتید که آماده سفر به آنجا باشید. چقدر هیجان انگیز! با این حال، بسیار زیاد است که شما باید از آن مطلع شوید تا برای سفرهایتان آماده باشید. نگران نباشید، راهنمایی های سفر اینجا هستند! در زیر 

جاذبه های گردشگری دبی


فهرستی از راهنمایی هایی است که به شما در آماده سازی کمک می کند تا بتوانید مسافری هوشمندانه تر شوید.

ارزش های ارزشمندی را که نیازی ندارید به ارمغان بیاورید. ارزش دیدنی های دبی ها توجه را جلب می کنند و خطر ابتلا به قربانی سرقت را افزایش می دهند.

در هنگام سفر لباس های بین کیسه ها را تقسیم کنید. هنگام مسافرت با بیش از یک نفر، لباس های خود را بین دو چمدان مربوطه تقسیم کنید. یک شانس وجود دارد که شما ممکن است یک کیسه 

جاذبه های گردشگری دبی


را در طول سفر خود از دست بدهید. اگر یک کیسه از دست رفته باشد، داشتن لباس تقسیم شده تضمین می کند، زیرا هر کس حداقل یک تغییر لباس را برای آنها در دسترس خواهد داشت.

در هنگام مسافرت، کارت بدهی اضافی را با خود ببرید. گاه گاه در سفرهای طولانی گم میشوند. اگر بتوانید، یک کارت اعتباری اضافی را نگه دارید. داشتن پول نقد در دست اغلب یک ایده بد است. یک کارت 

دیدنی های دبی


اعتباری اضافی بسیار کمتر خطرناک است و به مراتب آسانتر است.

در نظر بگیرید که سوغاتی را به خانه بفرستید. هر کس سوغاتی را دوست دارد، اما گاهی اوقات شما می توانید در طول مسافرت با یک نفر خیلی زیاد کار کنید. اگر تمام چیزهایی که در تعطیلات خود جمع کرده اید، در مسافرت خود در چمدان خود جا نمی گذارید، همیشه می توانید آنها را به خانه بفرستید. معمولا قبل از انجام این کارها، آن را به خانه بسپارید.

پیش از خرید یک اقلام بسته برای سفر، قیمت اجناس شخصی را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، معاملات بسته ارزان تر از خرید قطعات به طور جداگانه، اما نه همیشه.

تمرین

مراقب باشید در مورد خرید ها، هرگز صدمه ای به بررسی قیمت ها برای خودتان نداشته باشید تا بتوانید کل بسته را خریداری کنید و ممکن است کشف کنید بخشی از بسته ای که نمی خواهید از آن استفاده کنید. در حالی که سفر شما را از طریق گمرک کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید هر چیزی که شما جاذبه های گردشگری دبی در سفر خود خریداری می کنید، هنگام بازگشت به خانه باید از آداب و رسوم عبور کنید، با توجه به موارد بالا،شرکتی ک پرواز چارتر را خواهان است  همه مسئولیت ها را به عهده می گیرد. ایرلاین در واقع تنها اجرا کننده پرواز است و مسائل مربوط  به فروش، تغییرات یا کنسل کردن بلیط هواپیما به عهده شرکت چارتر کننده می باشد و همچنین  شرکت چارتر کننده تضمین می کند که مبلغ توافقی با ایرلاین را تامین نماید به همین دلیل محدودیت هایی در مورد  بلیط های چارتر نسبت به بلیط های پرواز سیستمی وجود دارد نظیر مقررات کنسلی ، تغییر نام و تغییر تاریخ. این پروازها توسط خود ایرلاین و یا توسط نمایندگی های ایرلاین به فروش می رسد. بنابراین وقتی از فروشندگان خیابانی در خارج از کشور یا فروشندگان دیگر که ممکن است سوغات های تقلبی و یا ناامن را که مجبور به تسلیم شدن هستند، مجازات کنید، احتیاط کنید.

گاهی اوقات پرواز های طولانی شما نشستید و نشستید و نشستید نگران نباشید بیدار شوید و هر بار یک بار در طول راهروها راه بروید. ورزش برای شما جاذبه های گردشگری دبی عالی است و هنگامی که هواپیما به مقصد خود برسد، شما احساس نمی کنید خیلی غم انگیز است و شما از احساس سفت در پاهای خود را اجتناب کنید.


هنگامی که حیوان خانگی خود را در جاده می گیرید، باید پیش از آن فکر کنید چگونه از آنها مراقبت خواهیم کرد. یکی از اساسی ترین نیازهای ورزش است. بیشتر افراد هرچه سرب را می گیرند اما در کنار یک خط سهام قرار می گیرند و پولی نیز در نظر گرفته می شود.

پس از خواندن این راهنمایی ها هنگام مسافرت، بهتر است احساس کنید. اطلاعات زیادی برای یادآوری و اعمال وجود دارد، اما حداقل شما باید ایده ای داشته باشید که باید انجام دهید و برای رسیدن به دقت و ایمن تر سفر کنید. شما همیشه می توانید به این لیست برای بازخوانی بروید.

ناب ترین هتل های جزیره کیش

جزیره کیش از بهترین و لوکس ترین هتل های برخورداراست از طرفی گردشگران زیادی رو به خود جلب کرده است کیش با سنت ها و جاذبه های فوق العاده برای تور های داخلی گزینه خوبی برای مسافران میباشد چون از نظرگردشگری بسیار هیجان انگیز است و داشتن آب و هوای مناسب در طول سال است این جزیره در خلیج فارس در جنوب کشور قرار دارد .

مراکز تفریحی جزیره کیش

اولین پارک دلفین ایران واقع در جزیره ی کیش دلفیناریوم یا همان پارک دلفین های کیش است.این مجموعه بزرگ تفریحی توریستی که یکی از پرطرفدار ترین مکان های دیدنی کیش است دارای پارک دلفین ها،باغ پرندگان،سفره خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است که باغ پرندگان این مجموعه دارای گونه های بسیار مختلفی از پرندگان نادر می باشد.

لاک پشت های دریایی کیش

سال های سال است که به دلیل امنیت و آرامشی که در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس برقرار است،آبزیان متنوع و از جمله لاک پشت های دریایی در آن زندگی می کنند. دو نوع خاص از لاک پشت دریایی در جزیره کیش وجود دارد لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز.علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش، در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری زندگی می کنند که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی دیده می شوند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن به خصوص هنگام غروب آفتاب، وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.

هتل شایگان

هتل شایگان در سال 1381 افتتاح شده است . مساحت زیر بنای این هتل 15000 متر مربع باشد و در 6 طبقه ساخته شده که هر طبقه رنگ آمیزی خاص خود را دارد .  این هتل با مرکز تجاری پردیس و بازارهای پانیذ با ماشین حدود 5 دقیقه فاصله دارد و برای کسانی که قصد خرید را دارند بهترین انتخاب می باشد . امکانات این هتل شامل اجاره اتومبیل بدون سرنشین ، استخر ، سونا و سالن بیلیارد می باشد.

هتل شایگان

هتل ترنج

اولین هتل دریایی که در خاورمیانه ساخته شده ، هتل ترنج می باشد که در شمال غربی کیش قرار دارد . یک قسمت این هتل بر روی آب و قسمت دیگر آن بصورت هتل طبقاتی می باشد . سوئیت های این هتل بر روی آب ساخته شده که کف آنها شیشه می باشد که شما می توانید دریا را زیر پای خود ببینید . در رستورانهای این هتل انواع کباب و غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود . این هتل تا مرکز جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد و با کشتی یونانی و کلبه هور فاصله کمی دارد . این هتل در سایت booking.com محبوبیت ویژه ای دارد .

هتل ترنج

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از لوکس ترین هتلهای کیش می باشد که در مساحتی حدود 121330 متر مربع ساخته شده است . این هتل در شمال شرق جریزه کیش قرار دارد .  با ساختاری که این هتل دارد ، مسافران را به دوره هخامنشی می برد . طراحی و معماری این هتل به سبک تخت جمشید می باشد . منظره ای این هتل روبروی خلیج فارس می باشد . انواع غذاهای ایرانی ، دریایی ، فرنگی و فست فود در رستورانهای این هتل سرو می شود . امکانات تفریحی این هتل شامل استخر رو باز برای آقایان ، زمین تنیس ، قایق سواری ، ماساژ تایلندی ، سالن بدنسازی می باشد .

هتل داریوش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا یکی از هتلهای 5 ستاره کیش می باشد . با توجه به محیط آرام ، زیبا و بکری که دارد ، آرامش خاصی را به مسافران می دهد . این هتل با تجهیزات و لوازم مدرن طراحی و تزیین شده است . سالن ماساژ تایلندی ، اسکله اختصاصی ، دوچرخه سواری ، غواصی از امکانات تفریحی این هتل می باشد . قابل ذکر است که بزرگترین پارک و فضای سبز جزیره کیش به این هتل اختصاص دارد .

هتل مارینا

هتل پارمیس

هتل پارمیس یکی از بهترین و لوکس ترین هتلهای کیش می باشد . با توجه به نزدیکی این هتل با مراکز خرید و اماکن تفریحی طرفداران زیادی دارد . در رستورانهای هتل پارمیس انواع غذاهای فرنگی ، ایرانی ، غذاهای ایتالیایی ، سرو می شود . مسافران برای رفتن به مکانهای تفریحی می توانند در این هتل به روزترین اتومبیل ها را اجاره کنند . این هتل از امکاناتی مانند سالن بیلیارد، استخر ، سونا، جکوزی، سالن ماساژ برخوردار می باشد .

هتل پارمیس

هتل گامبرون

هتل گامبرون در بهترین نقطه جغرافیایی و بافت جدید جزیره کیش قرار دارد . این هتل تا دریا فاصله کمی دارد . فاصله این هتل تا مراکز خرید  و رستورانها  کم است . که برای کسایی که قصد خرید در جزیره کیش را دارند بهترین گزینه می باشد . این هتل امکاناتی مانند ماساژ ، سالن بیلیارد ، قایق سواری ، استخر، سونا ، جت اسکی را دارد . در رستورانهای این هتل انواع غذاهای بومی ، دریایی و غذاهای بین المللی سرو می شود

هتل گامبرون

هتل ارم

هتل ارم یکی از بهترین هتلهای کیش می باشد که در شمال شرقی جزیره کیش در بلندترین نقطه قرار دارد . این هتل زیبا به صورت پلکانی ساخته شده است و مساحتی در حدود 50000 متر مربع دارد . هتل ارم کیش دارای مراکز تجاری و همچنین استخر با کلیه امکانات و تجهیزات می باشد و برای جشنها تالارهای مخصوصی دارد.

هتل ارم



اشتباهاتی که نباید در مسافرت های کشورهای خارجی انجام داد


تابستان یکی از بهترین و بی نظر ترین زمان سفر است که میتوان از دیدنی ها و تفریحات لذت ببرید

خوب اگر اهل سفر های تابستانی هیجان انگیز هستید با یک برنامه ریزی مناسب یک سفر لذت بخش داشته باشید و راه بیفتید اما همواره نکات زیر را به خاطر داشته باشید تا موجب آزار دیگران و خودتان نشوید ، شاید به نظر ساده باشند اما گاهی خود ما این نکات را فراموش می کنیم .




شیوه مسافرت خود را تغییر دهید!


همیشه در تمام تور های مسافرتی، در تمام اتوبوس ها و پروازهای خارج از کشور، یک توریست حضور دارد که همیشه تن صدایش پنج برابر سایرین است، میان سخنان راهنمای تور می پرد، در کلیساهای کوچک و موزه ها از نور فلش دوربین استفاده می کند یا در هواپیما از مسائل شخصی اش صحبت می کند! این توریست همان فردی است که سخنان نپخته و جاهلانه اش موجب شرمندگی و خجالت زدگی ما می شود. اگر تا به حال چنین فردی را در سفرهای خود ندیده اید، شاید آن شخص خود شما باشید!
مسافرت خود یا هر کس دیگری را که هم سفرتان است، خراب نکنید؛ از انجام تمام اشتباهات زیرکه در سفرها بسیار رایج است پرهیز کنید. با این کار نه تنها از سفر خود بیشتر لذت می برید، بلکه ممکن است اطلاعات جدیدی درمورد فرهنگی که مشغول بازدیدش هستید، به دست بیاورید. در ادامه به اشتباهاتی اشاره می کنیم که بسیار رایج است

 

1 قصد مسافرت به کشوری را دارید اما هیچ گونه تحقیقی درموردش انجام نمی دهید:


بسیاری از ما هنگامی که می خواهیم به مکانی سفر کنیم هیچ گونه تحقیقی درموردش انجام نمی دهیم از انجام اشتباهات پر هزینه بپرهیزید(مثلا وقتی برای گردش به کشوری می روید کلی پول تاکسی می دهید درحالیکه نمی دانید حمل ونقل با مترو ممکن است کاملا بدون هزینه باشد ) یا اشتباهاتی از قبیل اینکه نمی دانید زمان صرف نهار چه زمانی است. پیش از سفر به کشور های دیگر تحقیقات بسیاری در مورد شرایط و ویژگی هایش انجام دهید.





2 فقط در گروه های بزرگ مسافرت کردن:


منظور ما این نیست که با اعضای خانواده خود به مسافرت نروید اما آیا لازم است هر بازدیدی را با تمام اعضای تور انجام دهید؟ این کار ممکن است برایتان بسیار گران تمام شود چرا که دزد ها و جیب بر ها معمولا گروه های بزرگ خارجی ها را هدف حمله خود قرار می دهند. اگر برایتان امکان دارد گروه را به دو دسته تقسیم کنید تا با تعداد کمتری به گردش بروید.




3 تنها به کتاب راهنما توجه داشتن:


حتما توریست هایی را دیده اید که تماما سرشان درون کتاب راهنما است و حتی فراموش می کنند که نگاهی به برج ایفل که در کنارشان است بیاندازند! استفاده از کتاب راهنما به عنوان یک راهنما و نقشه کلی بسیار خوب است و اطلاعات خوبی در مورد کشور، علائم و رستوران ها میدهد. اما از آن تنها باید به عنوان یک راهنما استفاده کرد نه یک کتاب مقدس! مدام سرتان را به درون کتاب نیاندازید و از دیدن زیبایی های اطرافتان لذت ببرید!

مسافرت خارج از کشور


4 بی توجهی نسبت به یاد گرفتن معادل های پول رسمی کشور مقصد:


توجه به این موضوع و یادگیری آن بسیار ساده است اما بسیاری از توریست ها توجه به این مورد را فراموش می کنند. قبل از سفر، نرخ برابری ارز و پول رایج آن کشور را یاد بگیرید. این کار باعث می شود تا جلوی وقوع اشتباهات پر هزینه را بگیرید. (مثلا برای یک کالا یا خدمات هزینه زیادی را پرداخت کنید چون از نرخ واقعی آن با توجه به پول رایج آن کشور بی اطلاع هستید



5بدون کسب اجازه عکس گرفتن:


آیا دوست دارید درحالیکه مشغول کار کردن هستید فردی غریبه از شما عکس بگیرد؟! احتمالا پاسختان منفی است. پس تصور نکنید فروشندگان، دست فروشان خیابانی، گاری های دوره گرد و نمایش دهندگان خیابانی مایلند که بدون اجازه شان، از آن ها به هنگام انجام فعالیت شغلی شان عکس بگیرید. همیشه پیش از آنکه عکس بگیرید، اجازه بگیرید خصوصا اگر می خواهید از مردم عکس بگیرید.


6محل امن اقامت خود را ترک نکردن:


تمام زمان استراحت خود را درون دیوارهای هتل نگذرانید. وقتی به کشری سفر می کنید چند روزی را در شهرها و دهکده های اطراف محل استراحتگاه یا هتل خود سپری کنید. اگر نسبت به چنین مناطقی بی اطلاع هستید از هتل دارتان بخواهید دهکده یا شهری را به شما معرفی کند، به این ترتیب می 

توانید طعم غذاهای محلی را بچشید و با فرهنگ و رسوم جدیدی آشنا شوید.


7فقط انگلیسی صحبت کردن:


اگر به کشوری سفر میکنید منظور این نیست به طول کامل بلد باشید میتوانید از دیکشنری ها هم استفاده کنید  عبارات مهم را یاد بگیرید، مثلا احوال پرسی کردن، درخواست راهنمایی کردن و چند نوع سوال مشخص کردن، مثل: بیمارستان کجاست؟، دستشویی کجاست؟، قیمت فلان چیز چقدر است؟. با این کار به راحتی می توانید با افراد محلی که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند ارتباط برقرار کنید و سر نرخ راحت تر چانه بزنید!

آداب سفر

8صحبت کردن و پریدن وسط حرف راهنما:


اگر توری خصوصی برای خود کرایه نکرده اید، شما، اعضای خانوادتان و دوستانتان تنها افراد تور به حساب نمی آیید پس طوری رفتار نکنید که انگار تنها شما در این تور حضور دارید. بنابراین از پریدن مداوم در وسط صحبت های راهنمای تور و قطع کردن صحبتش بپرهیزید، هنگامی که راهنما در حال آموزش دادن یا پرسیدن سوالی است از صحبت کردن درمورد مسائل شخصی خود اجتناب کنید. حتی اگر شما تمام آموزش هایش را بلد هستید صحبت نکنید و اجازه دهید راهنما کار خود را انجام بدهد و سایرین از شنیدن این اطلاعات لذت ببرند.


9 با افراد محلی با بی احترامی رفتار کردن:

یکی از دلایلی که موجب می شود تا از ما به عنوان توریست به خوبی یاد نشود همین مورد است. به جای اینکه زبان آن کشور یا کلمات کلیدی آن را یاد بگیریم با افراد محلی خوب رفتار نمی کنیم و بی احترامی می کنیم چون متوجه زبان ما نمی شوند! لازم است به هنگام سفر به کشورهای دیگر به آن ها و زبانشان احترام بگذاریم و سعی کنیم منظورشان را متوجه شویم. عمل به نکته شماره چهار، به شما کمک می کند تا راحت تر با مردم کشورهای دیگر رابطه برقرار کنید و دیگر اختلافات زبانی موجب عصبانیت شما نخواهد شد.





10بی احترامی به مذهب و رسوم یک کشور:


زیبایی این جهان به این است که هیچ دو مکانی در آن به طور کامل مشابه نیستند و از هم متفاوتند، و همین تفاوت ها است که جهان را رنگارنگ و زیبا می کند. دیدن غذا، مردم، آیین ها، فرهنگ و رسوم متفاوت از هم، موجب فروتنی فرد و کسب تجربیات گوناگون می شود. آگاهی و درک فرهنگ و آیین های یک کشور پیش از سفر به آن امری ضروری است. بسیاری از کشور ها قوانین محدود کننده ای در خصوص عکس گرفتن، زمان نماز خواندن، ابراز علاقه در اماکن عمومی، لباس و حتی زمان صرف غذا دارند، پس پیش از سفر به کشوری، درمورد تمام این موارد اطلاعات کسب کنید تا از روی نا آگاهی خود، به فرهنگ و اعتقادات آن کشور بی احترامی نکنید.


سفر تابستانی به دبی

دبی یکی از کشور های امیر نشین حاشیه  خلیج فارس است که جاذبه های گردشگری فراوانی داشته و توانسته توریستان زیادی را جذب خود نماید. از ویژگی های سفر به دبی دیدنی ترین مراکز گردشگری جهان که که در این شهر زیبا خودنمایی می کنند .

یکی از اولین بهترین تجربه های سفرهای برون مرزی ایرانیان تور دبی Dubai Tour است شهری که بسیار زیبا است 

برخی تفریحات بی نظیر دبی

پارک آبی ام القوین(دریم) دبی


پیست اسکی دبی‌


رقص آب موزیکال دبی

بالن سواری در دبی

 یکی از بی نظیر ترین  پارک آبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد با تفریحات در تابستان و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبی است 


پیست اسکی دبی‌

پیست اسکی دبی ، اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه می باشد که در قلب بیابانهای دبی در سپتامپر ۲۰۰۵ افتتاح شده است این پیست همیشه و در تمامی طول سال با برف پوشیده شده است

رقص آب موزیکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زیباترین و بزرگترین رقص های آبی موزیکال در دبی است . این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت.

بالن سواری در دبی

یکی از رویایی ترین بی نظیر و زیباترین  تفریحات که در کشور دبی برای توریستان تدارک دیده شده بالن سواری است که تجربه این تور پر هیجان و مفرح را هرگز از یاد نخواهند برد


هتل های دبی

از مهمترین معیار های تور دبی انتخاب هتل مناسب با خدمات رفاهی خوب است . هتل های دبی  از بهترین هتل های جهان است و با استاندارد های جهانی برخوردار است و با هر سلیقه ای سازگار است.

از دیگر هتل های دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هتل رز ریحان
  • هتل سیتی سیزنز
  • هتل زعبیل سرای دبی
  • هتل فورچون گرند
  • هتل مونترال

آب و هوای دبی در تابستان 

 

دبی یکی از بهترین مقصد های چهار فصل نزدیک به ایران میباشد در هر زمان از سال ویژگیها و جذابیتهای خاص خود را داراست. زیر استوایی و خشک دارد و در اغلب اوقات سال می توان انتظار آسمان آبی آفتابی و دمای بالا را داشت.

بارش باران  کم و نا منظم است معمولا” بطور میانگین فقط ۲۵ روز در سال میبارد که عمدتا”در زمستان است(دسامبر و مارچ) درجه حرارت از ۱۰ درجه سانتیگراد در زمستان تا ۴۸ درجه در تابستان میرسد.

خرید در دبی

مگر می شود کسی به دبی سفر کند و نخواهد از مراکز خریدش دیدن کند. لذت خرید تابستان در فسنیوال های دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای افرادی است که اهل خرید و گردش در فروشگاه های بزرگ هستند این مرکز خرید با وسعت بسیار زیاد و معماری خاص و منحصر به فردش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است علاوه بر انواع بوتیک ها و فروشگاه های مختلف شامل کافی شاپ ها، کافه ها  و رستوران های لوکس و مجللی می شود که شما می توانید میان خرید خود سری به آنجا بزنید و استراحت کنید، این مرکز خرید که به نوعی ترکیبی از فروشگاه های جدید و قدیمی است از فضای خاصی برخوردار است.

  • مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی
  • مرکز خرید ابن بطوطه دبی
  • بازار مرشد دبی
  • مرکز خرید جمیرا پلازا
  • بازار طلای دبی