بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مجموعه درخت سبز جزیره کیش

onvan مجموعه درخت سبز جزیره کیش onvan

مجموعه درخت سبز جزیره کیش

عکس های مجموعه درخت سبز کیش 1

عکسی از قدیمی ترین درخت کیش

مجموعه درخت سبز که از دیدنی های کیش است در اطراف یکی از کهنسال ترین درختان لور جزیره کیش قرار دارد این مجموعه به دلیل وجود طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی کیش، آب‌های سطحی به قسمتی از منطقه شمالی جزیره کیش که به دره پرتغالی‌ها معروف است سرازیر می‌شوند، لذا این منطقه از سرسبزی خاصی برخوردار است.


سرسبزی این مجموعه سرسبزی شمال کشور را تداعی می کند و وجود درخت سبز افسانه ای در این مجموعه از دلایلیست که گردشگران را به سمت خود می کشاند. درخت سبز کهن سال‌ترین درخت «لور» جزیره است و احتمالا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در نگاه اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند.

عکس های مجموعه درخت سبز کیش 2

تصویری دیگر از قدیمی ترین درخت کیش به همراه مشخصات او

شما می توانید در این مجموعه آلاچیق های متعددی را برای پخت کباب پیدا کنید و مسیر های پیاده رو با چراغ‌های فانوسی شکل در میان فضای همیشه سبز با گل های کاغذی رنگارنگ، شما را به سوی جاذبه گردشگری اصلی این مجموعه می‌برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلی، بوفه و سرویس بهداشتی نیز موجود است.

عکس های مجموعه درخت سبز کیش 3

تصویری از صندلی های به شکل برگ های درخت در این مجموعه

عکس های مجموعه درخت سبز کیش 4

نمایی بسیار زیبا و سرسبز در این مجموعه

بقایای قلعه ماد (عماد) در مشهد و عکس

onvan بقایای قلعه ماد (عماد) در مشهد و عکس onvan

بقایای قلعه ماد مشهد

Maad castle ruins Mashhad

از دیدنی های مشهد ، آثار تاریخی متعدد در این شهر است . دره کارده یکی از چند گذرگاه معدود و صعب‌العبور در رشته کوه هزار مسجد مشهد است که از قرون گذشته اهمیت سیاسی و سوق الجیشی داشته است. در شاهنامه‌ی فردوسی نیز به این مسیر در داستان لشکرکشی و گذر «توس بن نوذر» به سوی کلات و درگیر شدنش با «فرود» پسر سیاوش اشاره شده است، در این منطقه قلعه‌ای به نام «مات»، «ماد» یا «عماد» وجود دارد. از خیل معماری این بنا امروزه بخشی از دیوارها و حوض ساروجی آن برجای مانده است که از جاهای دیدنی مشهد بشمار می آید . سفال‌های پراکنده در بالای کوه و میان قلعه نشان می‌دهد که این قلعه از سده نهم هجری مورد استفاده حکام تیموری بوده و تا زمان صفویه رونق داشته است .

بقایای قلعه ماد مشهد

بقایای قلعه ماد مشهد

موزه دبی

onvan موزه دبی onvan

موزه دبی

واقع شده در قلعه Al Fahedi، یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های دبی، که ساخت آن به سال 1878 برمی‌گردد، موزه دبی بسیار هنری، جذاب و موزه‌های تفکربرانگیز است- این موزه به خوبی ارزش بادید توسط مقیمان و بازدیدکنندگان را دارد، تا یک دید کلی از دبی و تاریخش بدست آورند. قلعه در اصل به عنوان اقامتگاه فرمانروایی دبی و برای دفاع از دریا ساخته شد، سپس در سال 1970 بازسازی شد تا تبدیل به موزه شود. مقر موزه نیز گسترش یافت تا منطق‌های وسیع زیر حیاط قلعه قدیمی را برگیرد.

تمامی قسمت‌های زندگی گذشته دبی با یک روش جذاب و جالب به نمایش گذاشته شده است: در یک Souk مربوط به دهه 1950 قدم بزنید، در یک واحد که با Falaj تکمیل شده، روش زندگی در یک خانه سنتی اماراتی را ببینید، به زندگی بدوی امارات نزدیک شوید، یادگیری درباره یافته‌های مربوط به باستان‌شناسی از منطقه یا رفتن زیر آب برای کشف قسمتی از دریا که یا شکار مرواریدش و صنعت ماهیگیری باعث رشد دبی شده است. حتی اگر موزه‌ها مورد نظر شما نیستند، موزه‌ دبی را جذاب و آموزنده خواهید یافت. این موزه به شدّت به تمام خانواده‌ پیشنهاد می‌شود. ورودی 3 درهم برای بزرگسالان و 1 درهم برای کودکان زیر 6 سال هزینه دارد.

قایق کف شیشه ای کیش

onvan قایق کف شیشه ای کیش onvan

قایق کف شیشه ای کیش

جزیره کیش در زمینه تفریحی محیط بسیار مناسبی برای گردشگران است امکانات تفریحی کیش و مکان های تفریحی کیش بسیار مجهز  میباشد یکی از تفریحات کیش که برای مسافران جالب است  قایق کف شیشه ای کیش است .

قایق کف شیشه ای کیش

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهای تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است.با قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکا پذیر است . این قایق ها مسافتی را طی می کنند تا به منطقه ای که ماهی و مرجان زیادتر است برسد .

قایق کف شیشه ای کیش

طی عبور از نواحی مختلف ساحل شما می توانید مرجان ها و سایر موجود ات دریایی کف دریا را بینید . این قایقها در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند .

مرکز خرید آرماگان استانبول ترکیه و عکس

onvan مرکز خرید آرماگان استانبول ترکیه و عکس onvan

مرکز خرید آرماگان استانبول

The Mall Armaggan Istanbul

از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید آرماگان است که کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد و همچنین این مرکز خرید ترکیه دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و … می باشد . ساعت کاری از ۱۰ صبح تا  ۹ شب میباشد . این مرکز در استانبول با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

TurkeyHotel مرکز خرید آرماگان استانبول ترکیه و عکس

مرکز خرید آرماگان استانبول