بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط خارجی برای شهرهای توریستی و تجاری ترکیه

بلیط خارجی


ایرلاین های مسیر شهرهای توریستی و تجاری ترکیه


ترکیه از نظر تجاری و توریستی برای هموطنان ایرانی از کشورهای پر رفت و آمد میباشد. معمولا ممسافران و گردشگران، شهر استانبول را به عنوان شهری توریستی و تجاری میشناسند و برای خرید پوشاک و استفاده از سواحلی زیبا و تاریخ کهن ترکیه مناسب میباشد. بلیط استانبول همه روزه با تعداد پرواز متعدد و ایرلاین های زیادی از تهران برگزار میشود میتوانید بلیط ارزان استانبول معمولا با پرواز آسمان و تابان میباشد.
شهر آنتالیا نیز با توجه به سواحل زیبا و بخشهای متعدد توریستی یکی از شهرهای پربازدید از طرف مسافرین ایرانی میباشد که همه ساله در نوروز و تابستان بیشترین گردشگر را دارد. برای تهیه بلیط آنتالیا برای تمام فصول و با بهترین و ارزانترین شرایط باما تماس بگیرید بلیط ارزان آنتالیا با پرواز ماهان انجام میشود

شهر ازمیر هم یکی از شهرهای زیبای ترکیه میباشد که در نزدیکی این شهر شهرهای توریستی و سواحل زیبایی مانند بدروم ، مارماریس ، کوش آداسی ، چشمه و... واقع شده است. برای تهیه بلیط کوش آداسی ، بلیط بدروم ، بلیط مارماریس همه از طریق ازمیر انجام میشود و بلیط ازمیر تهیه و ادامه مسیر زمینی میباشد.

شهر آنکارا پایتخت جمهوری ترکیه است و در مرکز آناتولی بر لبه شرقی فلات بزرگ و مرتفع آناتولی در ارتفاع 850 متری قرار گرفته است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب میکند .برای تهیه بلیط آنکارا میتوانید روزهای یکشنبه و چهارشنبه با پرواز ایران ایر و یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه با پرواز ماهان برنامه ریزی نمایید. بلیط ارزان آنکارا معمولا با توجه به تاریخ و زمان رفت و برگشت تعیین میشود.

شهر آلانیا مرکز توریستی در سواحل مدیترانه بوده ودر 135 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد. شهر آلانیا یک شهر بزرگ در ساحل دریا است آلانیا از شرق و غرب به وسیله آبهای فیروزه ای مدیترانه و سواحل ماسه ای طلایی احاطه شده استو این ویژگی ها سبب شده تا توریستان و گردشگران زیادی از این شهر بازدید کنند.رزرو بلیط آلانیارا باقیمت مناسب از ما بخواهید.

Coolبرای تهیه بلیط ترکیه و بلیط ارزان خارجی با ایرلاین های مختلف و شرایط دلخواه خود میتوانید باآژانس سعادت سیر گیتی تماس بگیریدCool

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم مسیرهای ترکیه

021-88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.