بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

نرخ ویزای چین

onvan اطلاعاتی در مورد تایلند و شهرهای زیبای آن onvan تایلند  

اطلاعاتی در مورد تایلند و شهرهای زیبای آن

About Thailand

 این سوال بسیاری از مسافران کشور تایلند است که کدوم شهر تایلند برای سفر مناسب تره ؟

بطور کلی تایلند از نظر تفریحی کشوری بسیار غنی است. دیدنی های تایلند،مراکز خرید تایلند ،هتل های تایلند و مراکز تفریحی تایلند برای گذران اوقات فراغت بسیار عالی هستند، ما در اینجا شهرهای تایلند را بصورت مجزا بررسی میکنیم.

اطلاعاتی در مورد تایلند و شهرهای زیبای آن

 

در اینجا 3 شهر اصلی تایلند یعنی : بانکوک ، پاتایا و پوکت را مقایسه خواهیم کرد تا افرادی که برای انتخاب تور دچار تردید هستند انتخابی مناسب با سلیقه خود داشته باشند .

شهر بانکوک :
 بانکوک را میتوان  شهری با کیفیت بالا دانست. کیفیت هتل های بانکوک ، خیابانهای بانکوک، مراکز خرید بانکوک، حمل و نقل عمومی و... قابل قبول است اما مراکز تفریحی بانکوک و دیدنی های بانکوک در مقایسه با پاتایا و پوکت ضعیف تر است . بانکوک با تعداد بسیار زیاد مراکز خرید و فروشگاه ها محل مناسبی برای خرید بشمار میرود . ترافیک از مهمترین مشکلات این کلان شهر است .

اطلاعاتی در مورد تایلند و شهرهای زیبای آن

شهر پاتایا :
شهر ساحلی و بزرگ پاتایا با شهرت و محبوبیت جهانی است ، پاتایا را میتوان بهترین و ارزان ترین گزینه  برای تفریح  دانست ، تنوع تفریحات در پاتایا مسافرین زیادی را از اقشار مختلف با سلیقه های گوناگون از پیر گرفته تا جوان ، از آقایون مجرد گرفته تا خانواده های پر جمعیت به خود جذب میکند ، این تصور که پاتایا برای خانواده گزینه مناسبی نیست کاملا اشتباه است چرا که تنوع تفریحات و مکان های متفاوت پاتایا برای هر نوع سلیقه ای جالب و پر هیجان خواهد بود . تورهایی چون پارک کروکدیلها و جزیره مرجانی و پارک جامتین و ... از جمله تورهای فراوان پاتایا محسوب میشود ضمن اینکه هزینه ها در پاتایا مثل هزینه هتل ، تاکسی ، غذا و ..... بسیار پایین است . برتری پاتایا در رفاهی است که در این شهر وجود داره.تعداد زیاد رستوران ایرانی و عربی ، رستوران های زنجیره ای مثل مک دونالد ، کی اف سی ،دسترسی به محل برگزاری تورهای پاتایا و .... باعث میشود انرژی و زمان کمتری برای استفاده از امکانات صرف شود .

اطلاعاتی در مورد تایلند و شهرهای زیبای آن


جزیره پوکت :
جزیره ای بسیار زیبا ، بزرگ با سواحل متعدد و تور های فوق العاده جالب که تورهای  جزیره جیمزباند ، جزیره فی فی و تور رافتینگ (رودخانه وحشی وجنگل نوردی) را بعنوان مثال میتوان نام برد . بطور کلی پوکت را میتوان از نظر زیبایی با جزایر قناری مقایسه کرد ، طبیعت چشم نواز پوکت ، آرامش موجود در این جزیره ، تفریحات متعدد و دسترسی به جزیره های اطراف این جزیره را در رتبه ای بسیار بالاتر از بانکوک و پاتایا قرار داده است اما سفر به پوکت  بدلیل استفاده از 2 پرواز ( تهران - بانکوک و بانکوک - پوکت) و یا پروازهای عربی بسیار گران قیمت ، تورها و هتل های نسبتا گرانتر از بانکوک و پاتایا  نیاز به بودجه بیشتری دارد.

با توجه به این اطلاعات میتوان بانکوک را شهری برای خرید ، پاتایا را یک شهر توریستی ارزان قیمت و پوکت را جزیره ای رویایی با ترکیبی ار هیجان و آرامش دانست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.