بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دیدنی های تاریخی ازمیر

دیدنی های تاریخی ازمیر

دیدنی های تاریخی شهر ازمیر آثار به جا مونده از دوران عثمانی میباشد که نمایانگر معماری های آن دوران است ...یکی از 10 دیدنی برتر ترکیه victoryشهر افسوس در ازمیر میباشد که یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان به شمار میرود ....همراه ما باشید ....


http://ticket365.info

بیشتر هتل های ازمیر ترکیه hiنزدیک مکان های دیدنی این شهر هستندو از موقعیت خوبی برخوردارند .از دیدنی های ازمیر ساعت کولسی یا برج ساعت سمبل ونماد شهر ازمیر است  و در قلب شهرclap و درمیدان کناک نزدیک قراردارد. این برج هدیه ای از جانب سلطان عبدالحمید بوده که در سال ۱۹۰۱ به سبک عثمانی و با تزیینات زیبا ساخته شده است و امروزه از مکانهای دیدنی ترکیه به شمار می آید .

http://ticket365.info

clipart-ahly-girl-smiley-emoticon-512x512-fcef1  از دیدنی های ازمیر ،باقیمانده های شهر باستانی افسس است . افسس (afes) شهری است با تمدن متعلق به سده چهارم پیش از میلاد و دوران نو سنگی که در جنوب‌غربی ترکیه واقع شده‌است. افسس  دومین شهر بزرگ جهان زمان خود بوده‌استsurprised. کشف بسیاری از اسناد مربوط به مسیحیت و مذاهب پیشین، «افسس» را در زمره مهم ترین بقایای تاریخی قرار داده‌است و هر سال گردشگرانی زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند.ساختمان‌های قسمتی از افسس که برخلاف انتظار، محفوظ مانده‌اند، نمونه‌های منحصر به‌فردی از خانه‌سازی شهری رومی هستند.

http://ticket365.info

مساجد با شکوه ترکیه امروزه به یکی از جاذبه های مهم ترکیه مبدل شده اند . مسجد حیصار ازمیر بزرگترین و قدیمی ترین مسجد در ترکیه و از بهترین جاذبه های گردشگری ازمیرnice است . مسجد حیصار ازمیر دارای یک اندرون دلپذیر با یک منبر و محراب زیبا است. فضای داخلی آن شامل یکی از نمونه های قابل توجه آثار هنری اسلامی عثمانی به شمار میرود. مسجد حیصار ازمیر دارای یک گنبد اصلی در مرکز است که توسط هشت ستون های بزرگ همراه با سه گنبد بزرگ در هر دو طرف احاطه شده است. سه گنبد کوچکتر در پشت از بالا وجود دارد که از بهترین جاذبه های ترکیه و دیدنی های ازمیر محسوب می شود .

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید ....43674367

معروف ترین موزه های ازمیر

معروف ترین موزه های ازمیر

مایلید  دیدنی های ازمیر را از نزدیک ببینید ؟ جاذبه های گردشگری ازمیر ، خیره کننده ، اعجاب نگیز و جذاب است .شاید از نظر ایرانیان و گردشگران خارجی مکانهای دیدنی ازمیر صرفا محدود به سواحل آن باشد ولی دیدنیهای ازمیر بسیار متنوع و گسترده بوده و از  10 شهر بی نظیر ترکیه میباشد clap و از مهم ترین آنها میتوان به موزه های متعدد این شهر اشاره کرد . موزهای ازمیر برای گردشگران بسیار جذاب و است و گردشگران قسمت عمده ای از وقت خود را در این موزه های ازمیر می گذرانند .

http://ticket365.info

موزه باستانشناسی ازمیر

اکثر هتل های ازمیر ترکیه در کنار مکان های دیدنی ازمیر واقع شده اند تا بازدید از این شهر برای مسافران آسان باشد موزه باستانشناسی ازمیر در نزدیکی میدان کناک  ، یک مجموعه برتر از اشیای عتیقه را شامل تندیسهایی از پوسایدون و دیمتر که در زمان باستان در میدان شهر مستقر بودند، در خود جای داده است .این lookdownموزه از مهم ترید موزهای ازمیر است .  (دوشنبه ها تعطیل است.)

http://ticket365.info

موزه فرهنگ شناسی ازمیر  مجاور موزه باستانشناسی، حاوی هنرهای دستی مردم عامه و قشنگ ترین سوغات ترکیه victoryاست و شامل یک مجموعه نفیس از فرشهای برگاما و گوردس، لباسهای سنتی و لگامهای شتر میباشد.(دوشنبه ها تعطیل است.) همچنین موزه هنرهای نفیس در کناک ، آثاری از نقاشان مشهور ترکیه را نشان می دهد.که نزدیک ایندو موزه میباشد .

http://ticket365.info

موزه آتاتورک ازمیر واقع در جاده آتاتورک، در یک خانه قدیمی ازمیری قرار گرفته که توسط پایه گذار جمهوری ترکیه استفاده می شد. این موزه عکسهایی از این رهبر، به همراه بعضی از وسایل شخصی او را به نمایش گذاشته است.


http://ticket365.info

موزه تاریخ طبیعی در برنوا، به عنوان یک اندوخته طبیعی برای حفاظت از مناظر تاریخی منطقه دریای اژه، قلمداد می شود.(یکشنبه ها تعطیل است.)


http://ticket365.info

موزه باستانشناسی ادمیش  در حدود ۶۰ کیلومتری شرق ازمیر واقع است و هنرهای دستی این منطقه و همچنین معروف ترین صنایع دستی و سوغات ترکیه thumbsupرا عرضه می کند. (روزهای آخر هفته تعطیل است.)


http://ticket365.info


برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید.............43674367

5 هتل برتر وان

5 هتل برتر وان

Top 5 Hotel in Van


 وان یکی از 10 شهر بی نظیر ترکیه هستش که کلی هتلهای خوب واسه اقامتی راحت داره.. همیشه رفتن به یه شهر جدید و سر زدن به تک تک هتلهاش کار آسونی نیس.. واسه همین ما در اینجا یه فهرستی از هتلهای برتر شهر وان رو واستون فراهم کردیم تا بتونین به راحتی یه انتخاب درست و خوب داشته باشین.. 5 هتل برتر وان!! با ما همراه بشین..hero

http://ticket365.info/
5 هتل برتر وان


18cEjz4zRi-icon.هتل سیرهان


هتل سیرهان یکی از بهترین هتلهای وان در ترکیه هستش که میتونین یه اقامت راحت و به یاد موندنی رو واسه خودتون در اینجا رقم بزنین.. سرویس دهی این هتل فوق العاده هستش و تمامی امکانات رفاهی و تفریحی واسه شما و خونوادتون در اینجا فراهمه.. میتونین از اتخر هتل ، اتاق ماساژ و همچنین حمام رکی هتل لذت ببرین..victory

شماره تماس: +904322143463+904322143463

http://ticket365.info/
هتل سیرهان

28cEjz4zRi-icon.هتل مادی وان


مطمئن باشین هر وقت به این هتل برین، یه اتاق واسه شما پیدا میشه! این هتل مادی وان در نزدیکی فرودگاه وان، بر خلاف جهت مرکز شهر واقع شده.. اتاقهاش تقریبن استاندارده و یه جای ارزون و خوب واسه استراحته..

شماره تماس: +90 432 227 1050+90 432 227 1050

http://ticket365.info/
هتل مادی وان

38cEjz4zRi-icon.هتل رویال میلانو


هتل رویال میلانو یکی دیگه از هتلهای برتر وان در ترکیه به شمار میره که اتاقهای بزرگ و جاداری داره.. یه حمام ترکی فوق العاده هم داره که میتونین ازش لذت ببرین.. صبحانه لذیذی که توی بوفه سرو میشه رو باید امتحانش کنین..tease

شماره تماس: +90 432 214 5550+90 432 214 5550

http://ticket365.info/
هتل رویال میلانو

48cEjz4zRi-icon.هتل یاکوت


من خودم توی ترکیه که بودم، واسه پیدا کردن این هتل کمی به زحمت افتادم..giggleولی بعد با خدمه و کارکنان مهربان هتل یاکوت روبرو شدم، خستگی راه رو از یاد بردم.. اتاق ها راحتی داره و یه صبحانه ارزون و کامل در رستورانش سرو میشه..سرویس شاتل به سمت فرودگاه در اینجا رایگانه..

شماره تماس: +90 432 214 2832+90 432 214 2832

http://ticket365.info/
هتل یاکوت

58cEjz4zRi-icon.هتل گرند وان


هتل گرند وان یکی از هتلهای درجه یک در شهر وان توی ترکیه هستش که اتاق های بزرگ و تمیزی داره.. یه نمای فوق العاده از طبقه هفتم هتل داره که میتونین دریاچه زیبای وان رو از ونجا ببینین.. adore

http://ticket365.info/
هتل گرند وان



تا حالا به وان رفتین؟؟ تجربه هاتون رو با ما در میون بذارین.. kiss برای تهیه بلیط هواپیما  و فهمیدن قیمت بلیط هواپیما هم با ما mobile بگیرین..

021-88548853



رستوران های برتر وان ترکیه

رستوران های برتر وان ترکیه

Best Of Van, Turkey Restaurants


وان یکی از 10 شهر بی نظیر ترکیه، بهترین و ارزان ترین رستورانها رو توی ترکیه داره..lookdown اگه میخواین یه شام رمانتیک کنار دریاچه وان رو تجربه کنین و غذاهای لذیذ ترکی رو امتحان کنین، پس بهتره به این شهر زیبا سفر کنین .. میخواین بدونین رستوران های برتر وان ترکیه کدومن؟ پس با ما من همراه بشین..hero


http://ticket365.info/
رستورانهای برتر وان ترکیه


images-iconرستوران الیت


رستوران الیت مث یه تیکه الماس توی شهر وان در بین رستورانهای ترکیه میدرخشه.. توی بوفه رستوران معمولن صبحانه محلی و بین المللی سرو میشه.. اینجا بهترین انتخاب برای اونایی هستش که میخوان طعم غذاهای لذیذ ترکی رو تجربه کنن..lookdownو همچنین غذاهای محبوب ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی.. این رستوران میهمانانشو با بهترین غذاها و بهترین سرویس دهی تحت تاثیر قرار میده.. کافیه یه بار به این رستوران برین..

http://ticket365.info/
رستوران الیت

images-iconرستوران تپه اوکاکباسی


توی رستوران تپه اوکاکباسی، یکی از بهترین رستورانهای وان، خوشمزه ترین کباب هایی که خوردین سرو میشه.. این رستوران یه جای فوق العاده و یه تجربه متفاوت رو واستون رقم میزنه.. در اینجا میتونین یه شام رمانتیک رو توی یه رستوران مجلل و با کلاس تجربه کنین.. پس منتظر چ هستین؟ واسه تهیه بلیط هواپیما ترکیه وقت رو از دست ندین..giggle

http://ticket365.info/tag/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/
رستوران تپه اوکاکباسی


images-iconکافه کمپانی


کافه کمپانی، یه کافه باحال، بهترین قهوه ها و خوشمزه ترین دسر ها رو سرو میکنه.. یکی از بهترین رستوران های ترکیه که کیک هایی طبخ میکنه، که تا حالا نظیرشو رو ندیدین.. توی این کافه حس میکنین، توی یه رستوران ایتالیایی شیک هستین.. یه جای رمانتیک که میتونین طعم بهترین دسرهای ترکیه رو تجربه کنین..

http://ticket365.info/
کافه کمپانی


تا حالا به وان رفتین؟؟ تجربه هاتون رو با ما در میون بذارین.. kiss برای تهیه بلیط هواپیما  و فهمیدن  قیمت بلیط هواپیما  هم با ما mobile بگیرین..

021-88548853


آشنایی با مراکز خرید آدانا

خرید سوغاتی و یا خرید اجناس مرغوب یک شهر که مورد نیاز ما هستن یکی از مهمترین مراحل سفر هستش که مجبور میشیم حتما به مراکز خرید اون شهر یه سری یزنیم یا این که دنبال حراجی های واقعی میگردیم و با مواجه شدن با کالاهایی با نرخ و کیفیت مناسب دست به خرید میزنیم . کشور ترکیه مراکز خرید بسیاری داره که حتما شما رو به سمت خودش میکشونه.

http://ticket365.info

index-iconآدانا درواقع یکی از برترین شهر های دنیا برای خرید استvictory با وجود اینکه مراکز خرید آدانا محدود هستند اما اکثرا اجناس مرغوبی دارند . در این شهر اوت لیت اوپتیموم واقع است که مجموعه ای از هیجانی ترین تفریحات آدانا niceرا در خود جای داده است . این مرکز شامل رستورانهای مختلف ، اتاق بازی کودکان ، سینما ، بوتیک های معروف و معتبر و … می شود .

110404-shopping-in-reykjavik-aftur-store-2-qpr

index-iconمراکز خرید در آدانا نقش بسیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ترکیه دارد . یکی از بهترین مراکز خرید آدانا clapمرکز خرید اپتیموم هستش این مرکز خرید با معماری مدرن، فروشگاه های متعدد و تراس وسیع با چشم اندازی بی همتا و همچنین فضایی بزرگ برای خوردنی و نوشیدنی یکی از بهترین مراکز خرید در آدانا است. این مرکز خرید روزانه پذیرای 27000 نفر در طول هفته و حدودا 62000 نفر در آخر هفته هاست.

http://ticket365.info

index-iconیکی دیگر از مراکز خرید ادانا ، بازار محلی این شهر است .در بازار بزرگ کارسی ( Carsi )  معروف ترین صنایع دستی و سوغات ترکیه   محصولات خانه و آشپزخانه ، منسوجات، لوازم الکتریکی ، تلفن های همراه ، ادویه جات و ترشی جات ، آجیل ، اسباب بازی، کفش، لباس ، چای بسیار عالی ، لوازم آرایشی ، کیف جیبی، کیف زنانه ، ساعت، دی وی دی و خیلی چیزهای دیگر ارائه می شود .  در بازار کارسی آدانا کالاها را با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند .

فروشگاه حالیجی عثمان :

این فروشگاه به خرید و فروش و تعمیرات فرش دستباف اختصاص دارد.

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید ما بهترین هارو به شما ارائه خواهیم داد .....88548853