بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

سفر تابستانی به دبی

دبی یکی از کشور های امیر نشین حاشیه  خلیج فارس است که جاذبه های گردشگری فراوانی داشته و توانسته توریستان زیادی را جذب خود نماید. از ویژگی های سفر به دبی دیدنی ترین مراکز گردشگری جهان که که در این شهر زیبا خودنمایی می کنند .

یکی از اولین بهترین تجربه های سفرهای برون مرزی ایرانیان تور دبی Dubai Tour است شهری که بسیار زیبا است 

برخی تفریحات بی نظیر دبی

پارک آبی ام القوین(دریم) دبی


پیست اسکی دبی‌


رقص آب موزیکال دبی

بالن سواری در دبی

 یکی از بی نظیر ترین  پارک آبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد با تفریحات در تابستان و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبی است 


پیست اسکی دبی‌

پیست اسکی دبی ، اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه می باشد که در قلب بیابانهای دبی در سپتامپر ۲۰۰۵ افتتاح شده است این پیست همیشه و در تمامی طول سال با برف پوشیده شده است

رقص آب موزیکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زیباترین و بزرگترین رقص های آبی موزیکال در دبی است . این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت.

بالن سواری در دبی

یکی از رویایی ترین بی نظیر و زیباترین  تفریحات که در کشور دبی برای توریستان تدارک دیده شده بالن سواری است که تجربه این تور پر هیجان و مفرح را هرگز از یاد نخواهند برد


هتل های دبی

از مهمترین معیار های تور دبی انتخاب هتل مناسب با خدمات رفاهی خوب است . هتل های دبی  از بهترین هتل های جهان است و با استاندارد های جهانی برخوردار است و با هر سلیقه ای سازگار است.

از دیگر هتل های دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هتل رز ریحان
  • هتل سیتی سیزنز
  • هتل زعبیل سرای دبی
  • هتل فورچون گرند
  • هتل مونترال

آب و هوای دبی در تابستان 

 

دبی یکی از بهترین مقصد های چهار فصل نزدیک به ایران میباشد در هر زمان از سال ویژگیها و جذابیتهای خاص خود را داراست. زیر استوایی و خشک دارد و در اغلب اوقات سال می توان انتظار آسمان آبی آفتابی و دمای بالا را داشت.

بارش باران  کم و نا منظم است معمولا” بطور میانگین فقط ۲۵ روز در سال میبارد که عمدتا”در زمستان است(دسامبر و مارچ) درجه حرارت از ۱۰ درجه سانتیگراد در زمستان تا ۴۸ درجه در تابستان میرسد.

خرید در دبی

مگر می شود کسی به دبی سفر کند و نخواهد از مراکز خریدش دیدن کند. لذت خرید تابستان در فسنیوال های دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای افرادی است که اهل خرید و گردش در فروشگاه های بزرگ هستند این مرکز خرید با وسعت بسیار زیاد و معماری خاص و منحصر به فردش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است علاوه بر انواع بوتیک ها و فروشگاه های مختلف شامل کافی شاپ ها، کافه ها  و رستوران های لوکس و مجللی می شود که شما می توانید میان خرید خود سری به آنجا بزنید و استراحت کنید، این مرکز خرید که به نوعی ترکیبی از فروشگاه های جدید و قدیمی است از فضای خاصی برخوردار است.

  • مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی
  • مرکز خرید ابن بطوطه دبی
  • بازار مرشد دبی
  • مرکز خرید جمیرا پلازا
  • بازار طلای دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.