بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

چگونه در هواپیما امنیت داشته باشیم؟

  برای همه ما واضحه که سریعترین راه حمل و نقل، سفر های هواییست. ولی وقتی توی آسمون با یک تکه آهن سنگین پرواز می کنید می تونه بهتون حس بدی بده. خیلی ها دوست دارن با هواپیما سفر کنن ولی این دلیل نمی شه که اونها هم بتونن تخیلاتشون رو در حین پرواز کنترل کنن.
چگونه در هواپیما امنیت داشته باشیم؟
پرواز با هواپیما توانسته انسان را به مناطقی ببرد که اجداد وی آرزوی دیدن آنها را داشته‌اند و هر ساله بیش از ۳۰۰ میلیون انسان با هواپیما سفر می‌کنند؛ اما شرایط پرواز می‌تواند منجر به مجموعه‌ای از مشکلات سلامتی از عفونت و کمردرد گرفته تا لخته شدن خون شود.  مسافران معمولا با شروع حرکت هواپیما روی باند دچار استرس و حمله‌های عصبی می‌شوند و این حمله‌ها با بلند شدن هواپیما از زمین به اوج خود می‌رسد.
چگونه در هواپیما امنیت داشته باشیم؟
از آنجایی که مسافران باید دائما خودشون رو با تغییرات وقف بدن برای امنیت در پرواز مث تغییر در سیستم امنیت فرودگاه، قوانین ایرلاین برای چمدان، و همچنین کالاهایی که همراه داشتن اونا در پرواز ممنوع هستش، در اینجا به شما 10 نکته امنیتی در مورد پرواز با هواپیما رو گوشزد می کنیم.
1.در مسیر بدون توقف پرواز کنید!
2.هواپیماهای بزرگتر را انتخاب کنید!
3.به جلسه توجیهی قبل از پرواز توجه کنید!
4.محفظه جلوی صندلی را از اقلام سنگین خالی کنید!
5.کمربند خود را در هنگام پرواز محکم ببندید!
6.به مهماندار پرواز گوش دهید!
7.هیچ ماده خطرناکی با خود همراه نداشته باشید!

8. اجازه دهید مهماندار هواپیما نوشیدنی های داغ را برای شما بریزند!


برای خیلی ها ترس از پرواز به این دلیله که کنترلی بر هواپیما ندارن و نمی دونن که اصلا هواپیما ها چطور پرواز می کنن. و برای بعضی ها هم تجربه های تلخ و ترسناک گذشته می تونه باعث ترس و وحشتشون بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.