بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

لوکس ترین هتل های آدانا

لوکس ترین هتل های آدانا

آدانا یکی از شهرهای در حال رشد در جنوب ترکیه است که فرهنگ جذاب و انواع غذاهای ترکی گردشگران زیادی رو جذب کرده . آدانا با فضای سبزش در پای کوه یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری است . شهر آدانا هتل های زیادی داره شما اقامت بی نظیر در هتل های آدانا را خواهید داشتvictory .

http://ticket365.info

http://ticket365.infoیکی از بهترین هتل های آدانا ، هتل شرایتون است که در کنار رودخانه سیهان قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره است و اگر با تور ترکیه به آدانا سفر کنید ، می توانید هیجانی ترین تفریحات آدانا رو در این هتل تجربه کنیند . این هتل دارای ۲۴۰ اتاق می باشد و با سرعت بالایی به اینترنت دسترسی دارند. بسیاری از خدمات هتل ۲۴ ساعت در روز برای راحتی مسافران در دسترس هستند.این هتل با رستوران های مجلل و غذاهای بین المللی میزبان بسیاری از گردشگران است. ارائه یک استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام،  رستوران سفید، اتاق های تهویه مطبوع ، خدمات کپی و فکس ، LED و LCD کابلی، صندوق امانات و امکانات اتو کردن و ترانسفر فرودگاهی برخی از امکانات هتل شرایتون آدانا هستند. هتل Sheraton آدانا منظره زیبای رودخانه سیهان سفر خاطره انگیزی را برای شما می سازد. nice

http://ticket365.info

http://ticket365.info

http://ticket365.info

http://ticket365.infohotel-clipart-BestVPN_Hotel-iconدر ۵ کیلومتری از مرکز شهرستان آدانا ، هتل آنمان قرار گرفته است. این هتل ۳ کیلومتر از فرودگاه و ۵ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس بین شهری فاصله دارد. کوه های توروس در فاصله ۶۰کیلومتری هتل آنمان قرار گرفته اند . بزرگترین مرکز خرید آدانا نیز در نزدیکی هتل است که میتوانید معروف ترین صنایع دستی و سوغات ترکیه رو بخرید thumbsup. هتل آنمان آدانا دارای ۱۴۰ اتاق است. اتاق های آن دارای امکانات بسیاری هستند . هتل Anemon آدانا ۴ رستوران دارد که با بوفه صبحانه ، ناهار و شام با انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی در خدمت مهمانان هتل می باشد.

anemon_adana_hotel_1-qpr

anemon_adana_hotel_2-qpr

anemon_adana_hotel_3-qpr

http://ticket365.info  هتل سورملی در مرکز شهر آدانا و بسیار نزدیک به فرودگاه و مرکز تجاری و تفریحی می باشد. هتل سورملی آدانا در میان بهترین مکان های دیدنی آدانا واقع شده است. مسجد سابانجی ، مسجد جامع ، و برج ساعت بویوک تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی با این هتل فاصله دارند.هتل ۵ ستاره سورملی آدانا با امکانات بسیار خود گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند .

http://ticket365.info

http://ticket365.info

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید 88548853 .....ما بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.