بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

قیمت بلیط هواپیما رمضان 94

قیمت بلیط هواپیما رمضان 94

معمولا در ایام ماه مبارک رمضان حجم سفرها به علت روزه دار بودن مردم  کاهش پیدا می کنه،به همین خاطر قیمت بلیط هواپیما هم توی ماه رمضان پایین میاد. در این ایام طرفدارای سفرهای زیارتی بیشتر می شوند.

 

ticket-icon6 انواع بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به 2 صورت بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر به مسافران عرضه می شود. بلیط سیستمی همیشه قیمت ثابتی داره اما قیمت بلیط چارتر با توجه به اینکه در ایام پیک یا ایام غیر پیک سفر می کنید متفاوت است. در ایام پیک که مسافر زیاد است قیمت بلیط چارتر افزایش دارد و لی در ایام غیر پیک نرخ بلیط چارتر کاهش می یابد تا جایی که گاهی می تونید یک بلیط رو با یک دهم قیمت معمول خریداری کنید. اگه میخواید اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضع بدست بیارید اینجا کلیک کنید.

 ticket image5-ticket

ticket-icon6 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما در زمانی خاص باید نکات مختلفی را در نظر داشت، از جمله این نکات میتوان به خرید بلیط در ایام خاص ( منظور تعطیلات) خرید بلیط در زوطهای خاصی در هفته و حتی خرید بلیط هواپیما در فصلی خاص اشاره کرد. تمامی این نکات را میتوانید در مطلب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بخوانید و از آن ها استفاده کنید.

ticket image8-ticket

ticket-icon7 مطالب جالب درباره قیمت بلیط هواپیما و سفر با هواپیما

گاهی مطالبی میشنویم که بعضا به نظر خنده دار هستند، اما اگر به واقعیات پشت این مطالب توجه کنید برای شما هم قابل قبول می شود. در این جا چند نمونه از این مطالب ذکر کردیم که امیدواریم وقت مطالعه این مطالب رو داشته باشید.

ticket image4-ticket

برای رزرو بلیط در رمضان 94 با ما تماس بگیرید

777 744 88

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.