بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

4 تا از بهترین مراکز خرید مسکو

4 تا از بهترین مراکز خرید مسکو

Top 4 Shopping Malls in Moscow

 

در اینجا بر اساس نظر سنجی مردمی، فاصله از مرکز شهر، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، اندازه مرکز خرید، دسترسی به هایپرمارکت ، 4 تا از بهترین مراکز خرید مسکو را به شما معرفی می کنیم:

 4 تا از بهترین مراکز خرید مسکو

 

toonvectors-82782-140-iconمرکز خرید مترو پلیس

Metropolis

 

این مرکز خرید مترو پلیس نه تنها توسط مترو به راحتی قابل دسترسی است بلکه یکی از بزرگترین [highlight]مراکز خرید مسکو[/highlight] می باشد که در آنجا تمامی برندهای معروف مثل زارا، تامی، اسپریت، مانگو، لویس و.. به فروش می رسد.

مرکز خرید مترو پلیس

 

toonvectors-82782-140-iconمرکز خرید مانژانیا پلوشاد

Manezhnaya Ploshad

 

دلیل اصلی محبوبیت مرکز خرید مانژانیا پلوشاد موقعیت مناسب آن می باشد که درست در مرکز شهر مسکو و در نزدیکی رد اسکوئر واقع شده است. تنها ایراد این مجتمع خرید این است که نمیتوان مواد غذایی در اینجا خریداری کرد ولی در خیابان تورسکایا یک سوپر مارکت بزرگ وجود دارد که می توانید از آنجا سبزیجات و میوه جات بخرید.

مرکز خرید مانژانیا پلوشاد

 

toonvectors-82782-140-iconمرکز خرید اوروپیسکی

Evropeisky shopping center

 

این مرکز خرید اوروپیسکی محلی است که می توان به گشت و گذار و دیدن ویترین ها مشغول شوید. مجاورت این مجتمع خرید با مترو و نزدیک بودن به مرکز شهر یکی از مزیت های آن به شمار می رود. این مرکز خرید در گاردن رینگ واقع شده است و در طبقه همکف یک هایپرمارکت برای خرید مواد غذایی وجود دارد.مرکز خرید اوروپیسکی

 

toonvectors-82782-140-iconمرکز خرید گام

GUM

 

گام، اولین مجتمع خریدی است که در مسکو تاسیس شد و در مقابل رد اسکوئر و کاخ کرملین قرار دارد. دلیل قرار گرفتن این مرکز خرید گام در رتبه چهارم این است که یکی از گران ترین [highlight]مراکز خرید روسیه[/highlight] می باشد و تمامی برندهای معروف را می توان در اینجا پیدا کرد.

مرکز خرید گام

 

برای ثبت نام در تور روسیهبا ما تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.