بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر لاین

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر لاین


Coolشرکت هواپیمایی ترکیش ایر لاینCool

ترکیش ایرلاین
هواپیمایی ترکیش نیازی به معرفی ندارد هم به نوعی قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین  شرکت هواپیمایی ترکیه است . قدیمی ترین  چون در واقع اولین شرکت هواپیمایی  است که  در ترکیه  تاسیس  شده  و هواپیمایی  ملی  ترکیه و  دولتی میباشد و جدیدترین  چون  مرتب  در حال  به روز شدن و اضافه کردن مسیر های  جدید است  و  ناوگان  کاملی از  هواپیماهای جدید و لوکس را در اختیار دارد . عمر متوسط هواپیماهای این شرکت (بغیر از هواپیماهای باری)۶.۵ سال است.

هواپیمایی ترکیش در مسیر داخلی  ترکیه  تقریباٌ  به تمام شهرها  پرواز دارد و حتی  در بعضی از مسیر ها  روزانه چندین بار پرواز  انجام می دهد .  این شرکت پروازهای منظم بین‌المللی مختلفی را از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک به مقاصدی در اروپا، آسیا و آفریقا انجام می‌دهد. اگر زودتر از تاریخ مسافرت  و  در زمان مناسب اقدام به خرید بلیط نمایید می توانیم با نرخ های بسیار  خوب برایتان رزرواسیون انجام دهیم .

برای چک  کردن بلیط های داخلی ترکیه می توانیدبا آژانس سعادت سیر گیتی تماس بگیرید و یا مستقیم از طریق  چت آن لاین درصفحه اصلی سایت  ما  و یا ارسال ایمیل  مسیر مورد نظر خود را اعلام کنید تا ما بلیط مربوطه را  برایتان چک کنیم

 

 //آژانس سعادت سیر گیتی انتخابی مطمئن\\
شماره تماس نماینده ما در ترکیه   
00905319881215
  ////////
  88548853  سعادت سیر گیتی 
 
09127624424
آقای قربانی 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.