بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

معرفی امن ترین شهر دنیا

با توجه به آمار سایت تریپ ادوایزر توکیو یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگر ی می باشد و امسال دوباره توکیو یکی از امن ترین شهرهای دنیا شناخته شد. از نظر کارشناسان چهار فاکتوری که باعث امنیت جمعیت شده است عبارتند از: جاده های ایمن، امنیت جامعه مجازی، کیفیت بهداشت و درمان و امنیت اجتماعی.. توکیو، امن ترین شهر دنیا می باشد که در اینجا آن را معرفی می کنیم: 

 

امن ترین شهرهای دنیا

در دنیا 60 شهر فوق العاده امن بر اساس آمار 2017 وجود دارد که توکیو بالاترین رتبه را دارد و در رتبه های بعدی نیز شهر سنگاپور و شهر ژاپنی اوساکا را داریم. توکیو از نظر بهداشت و درمان و جامعه مجازی بیشترین امنیت را دارد و در بین 60 شهر امن دنیا مقام نخست را کسب کرده است. پس یکی از شهرهایی که برای تعطیلات به شما پیشنهاد می کنیم توکیو می باشد و برای تهیه بلیط هواپیما با تخفیف های عیدانه با ما تماس بگیرید.


امنیت شهری در مقابل جمعیت

اینکه یکی از پر جمعیت ترین شهرهای دنیا رتبه نخست در بین شهرهای امن جهان را بگیرد، جای تفکر دارد. جمعیت زیاد شهرها منجر به تقاضای بیشتر و عدم پاسخگویی در سیستم های مختلف ، افزایش تصادفات و عدم پاسخدهی بیمارستانها و مراکز درمانی خواهد شد. ولی در توکیو همه چیز متفاوت است و با وجود جمعیت بالا میزان جرم و جنایت بسیار کم است.


امن ترین شهر دنیا

یک دنیای خطرناک

طبق گزارشات سال 2017، شهرهای دنیا به استثنای توکیو، اوساکا و سنگاپور، به مرور زمان به مکانهایی خرناک تبدیل خواهند شد. به طور مثال شهر نیویورک که در سال 2015 جایگاه 10 را در بین شهرهای امن داشت، در سال 2017 به جایگاه 21 رسید. امروزه حملا تروریستی، اختلاف طبقاتی بین فقیر و ثروتمند و همچنین آلودگی آب وهوا رو به افزایش است و شهرهای دنیا در سالهای آینده رتبه های پایین تری در این جدول خواهند گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.