بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

برترین هتل های پکن



اگر برای یک سفر کاری یا سفر تفریحی در تور پکن برنامه ریزی می کنید، و میخواهید انتخابی ایده آل برای اقامت داشته باشید، یک نگاهی به فهرست 10 تایی هتل های پکن ما بندازید. در اینجا انواع هتل های لوکس و گرانقیمت و مهمانخانه های لوکس و ارزان را برای شما فراهم کردیم.


هتل پنینسولا پکن

این هتل واقع در مرکز شهر موقعیت فوق العاده هم برای خرید و هم پیاده روی دارد.. یک هتل مجلل و تمیز که غذاهای عالی در رستوران های آن سرو می شود. اتاق های بزرگ و تمیز، نگهبانی، آبگرم از ویژگی های هتل می باشد.


هتل رافلز پکن

هتل رافلز هم چند دقیقه با شهر ممنوعه پکن و سایر جاذبه های توریستی پکن فاصله دارد. ۱۷۱ اتاق مبله و سوئیت مجهز دارد. اتاق های بزرگ و تخت های راحت با تمامی امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. رفتار خدمه فوق العاده صمیمانه می باشد و سرویس صبحانه هم عالی ست.


هتل ریتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون واقع در منطه تجاری و شلوغ پلوغ پکن، یک انتخاب ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی می باشد. این هتل ۲۵۳ اتاق مبله و مجهز دارد.. سه رستوران منحصر به فرد که بهترین غذاهای چینی، ایتالیایی و بین المللی را سرو می کند. منطقه تجاری ریتز کارلتون، همچنین آبگرم، سالن بدنسازی، با انواع روش های درمانی و جوان سازی پوست را دارد. در اینجا سرویس صبحانه فوق العاده ای ارائه می شود. اتاق ها و تخت های لوکس و راحت و بزرگی دارد. در نزدیکی هتل رستوران های معروف تی جی آی فرایدی، کی اف سی، پیتزا هات قرار دارند.

هتل چاینا کلوب

این هتل منحصربه فرد واقع در منطقه سنتی هوتونگ، یکی از بهترین هتل های چین، یک انتخاب ایده آل برای کسانی ست که پول برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند چند روزی را در ناز و نعمت باشند. این هتل ۵ حیاط با ۱۴ اتاق دارد. اتاق ها بزرگ هستند و مبل راحتی و تخت سلطنتی در آن وجود دارد. حمام هم با طراحی سنتی چینی آراسته شده است.


هتل سنت رجیس پکن

هتل سنت رجیس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره چین واقع در شرق خیابان شانگان، تنها ۲۰ دقیقه تا شهر ممنوعه و میدان تیان آن من فاصله دارد. ایستگاه مترو هم در چند قدمی هتل قرار دارد. سنت رجیس یکی از مدرن ترین هتل های پکن با اتاق های بزرگ و سرویس دهی عالی می باشد.. کارکنان مهربان هستند و رستوران های زیادی در هتل وجود دارد که بهترین غذا را با قیمت ارزان ارائه می کنند.


هتل فیرمونت پکن

این هتل در مرکز شهر تنها ۳ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. این یکی از ویژگی های فوق العاده مثبت می باشد زیرا که رقت و آمد به اطراف شهر و جاذبه های گردشگری پکن را آسان می سازد. بازار ابریشم ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد و بهترین موقعیت برای خرید است.



هتل کمپینسکی

هتل کمپینسکی با معماری فوق العاده  دز نزدیکی دیوار بزرگ چین، یکی از عجایب هفتگانه چین می باشد. این هتل ۴۲ ویلا و ۱۹۲ سوئیت ، ۴ رستوران،  سالن آبگرم، و استخر در فضای باز دارد. این هتل نمای خیره کننده ای از دیوار بزرگ به میهمانان ارائه می کند. این بهترین انتخاب برای زوج های جوان می باشد که به دنبال هتلی برای ماه عسل خود در تور چین هستنند.


منبع: http://www.taklive.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.