بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

3 رستوران غذای دریایی لنکاوی

3Best Seafood Restaurants in Langkawi


بهترین رستورانهای غذای دریایی در لنکاوی، ترکیبی از غذاهای لذیذ و نمایی چشمگیر از دریای آندامان هستن.. لنکاوی یه مرکز گردشگری سرسبز هستش که به لطف وجود روستای ماهیگیری در امتداد خط ساحلی، بهترین غذاهای دریایی در مالزی رو داره..

رستورانهای برتر لنکاوی معمولن در مرکز شلوغ شهر قرار دارن..مث پنتای سنانگ.. اگه واسه ماه عسل به دنبال یه جا دنج هستین، سری به رستورانهای ساحلی لنکاوی بزنین.. فوق العادن.. با ما باشین تا یه جای خوب مناسب با بودجه تون پیدا کنین.. 5 رستوران غذای دریایی لنکاوی!!


 

1.رستوران فیش فارم لنکاوی

رستوران فیش فارم لنکاوی یکی از بهترین غذاخوری هایی هستش که توی لنکاوی ، غذای دریایی سرو میکنه.. در این رستوران که توی یه باغ سرسبز و زیبا قرار داره، میتونین از غذایی تازه و ارزون لذت ببرین.. فضای داخلی رستوران به شکل کشتی دزدان دریایی ساخته شده و فانوس دریایی که از سقفش آویزونه و اما عرشه کشتی! فضای بیرونی رستوران هستش که نمای زیبایی از دریای آندامان رو بهتون هدیه میکنه.. در اینجا میگو آخوندی، خرچنگ، لابستر و ماهی های آکواریومی وجود داره.


2.رستوران کاپال لایار

رستوران کاپال یار که در امتداد خیابان جالان پنتای کوک قرار داره، فقط 5 دقیقه تا هتل ساحلی و پنج ستاره شرایتون فاصله داره.. این رستوران هیچ تابلویی نداره واسه همین برای پیدا کردنش باید به دنبال یه ساختمان بزرگ که ماکت کشتی روی سقفش هست، بگردین.. سالن غذاخوری این رستوران هر چند بزرگ و جا داره ولی شما میتونین برای لذت بردن از نمای دریای آندامان، یه میز توی تراس رزرو کنین.. این رستوارن که در سال 2015 افتتاح شد یکی از بهترین غذاخوری های خیابان پنتای کوک هستش ..

3.رستوران ارکید ریا

رستوران ارکید سیا ، غذاهای دریایی خوشمزه در پنتای سنانگ رو سور میکنه.. این غذاخوری که در جاده اصلی پنتای سنانگ قرار داره.. اینجا با فانوس ها و لامپ های حبابی تزیین شده.. غذاهایی مث میگو آخوندی، میگو ببری، و خرچنگ در اینجا سرو میشه..

Save
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.