بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

10 تا از تفریحات خانوادگی کوالالامپور

10 تا از تفریحات خانوادگی کوالالامپور

10Best Kids Attractions in Kuala Lumpur


بهترین تفریحات خانوادگی در کوالالامپور، شامل هزار جور پارک آبی رنگارنگ با سرسره های هیجان انگیز، مزرعه های بی نظیر، و مراکز فرهنگی دیدنی میشه.. کلی تفریحات مهیج از بازی در پارک آبی گرفته تا پرش از ارتفاع.. فقط اول از همه باید یه اعصاب فولادین داشته باشین! confusedکه بیشتر بچه ها طرفدارشن والبته برای پدر و مادرها هم پارک آبی آی-سیتی و آکواریوم کوالالامپور میتونه لذت بخش باشه..giggle

در اینجا فهرستی از تفریحات سرگرم کننده و مفرح کوالالامپور و جاذبه های گردشگری مالزی رو واستون فراهم کردیم.. میخواین بدونین 10 تا از تفریحات خانوادگی کوالالامپور کدومن؟ پس با ما باشین..hero


1.آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور، یه اکواریوم در سطح جهانی هستش که بیش از 5000 گونه دریایی  مث کوسه ماهی، مار دریایی، ماهی های مرجانی براق، رو توی یه فضای 6000 متر مربعی به نمایش میذاره.. این آکواریوم به 8 بخش تقسیم میشه و بازدیدکنندگان در همه سنین میتونن با کوسه ماهی ها به غواصی بپردازن..peekبعد از یه روز مهیج در کنار انواع و اقسام ماهی ها، میتونین به خرید در مرکز خرید سوریا مشغول بشین.. برای تهیه بلیط هواپیما مالزی وقت رو از دست ندین..

http://ticket365.info/
آکواریوم کوالالامپور

2.پتروساینس

پتروساینس یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، یه مرکز علوم و تحقیقات 7000 متر مربعی هستش که در طبقه چهارم برج دوقلوی پتروناس واقع شده.. یه مجتمع بسیار بزرگ که به علوم نفتی اختصاص داده شده و میتونین ساعت ها در اونجا سرگرم بشین.. این مرکز علمی که به سبک موزه هستش ، فسیل و عتیقه جات رو به نمایش میذاره.. پتروساینس در سال 1991 افتتاح شد و یه موزه علمی معروف در بین بچه مدرسه ای ها هستش که مسادل علمی جهانی رو در اونجا یاد میگیرن..lookdown

http://ticket365.info/
پتروسینس

3.پارک آبی سانوی لاگون

سانوی لاگون فراتر از یه پارک آبی هستش.. کلی جاذبه سرگرم کننده و مفرح در این پارک 80 هکتاری پیدا میشه.. از سرسره های آبی گرفته تا تونلهای آبی مهیج.. موج سواری در ساحل رودخانه ای مصنوعی تا استخر مواج و کشتی دزدان دریایی! confusedپارک آبی سانوی لاگون به چندین قسمت تقسیم میشه: پارک آبی، پارک وحش، پارک سرگرمی و هیجان و...

http://ticket365.info/
پارک آبی سانوی لاگون

4.کیدزانیا

کیدزانیا یه مرکز آموزشی و تفریحی هستش که بچه ها رو برای فضای کسب و کار آشنا میکنه.. اینجا رو شبیه یه شهر کوچیک ساختنش با ساختمون ها و ماشین های کوچیک، و بیش از 90 شغل مختلف واسشون در نظر گرفته شده.. جراح، خلبان، پلیس مخفی، وکیل، گوینده اخبار و آتش نشان.. بچه ها توی این فضای شبیه سازی شده ، تظاهر میکنن که به یه کاری مشغولن.. مثلن برای دفتر روزنامه شهر خبر جمع کنن و..

http://ticket365.info/
کیدزانیا

5.آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور حدود 110 هکتار از اطراف دریاچه ملی مرکزی شهر رو به خودش اختصاص داده..5137 گونه جانوری از پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، و انواع ماهی ها.. اینجا که به باغ وحش نگارا هم معروفه، در 13 کیلومتری شمال شرقی کوالالامپور قرار داره..

http://ticket365.info/
آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

6.پارک تفریحی اسکای ترکس

دوس دارین آدرنالین خونتون بزنه بالا؟confusedپارک تفریحی اسکای ترکس، یه جور پارک تفریحی آموزشی برای همه سنین هستش که شما رو به خانه های درختی در آسمان میبره و بهتون یاد میده که چطور از اون کابلهای متصل بین درخت ها، بر فراز دریاچه شهر پرواز کنین!!peekاین مکان که در پارک کشاورزی شاه عالم کوالالامپور قرار داره..

http://ticket365.info/
پارک تفریحی اسکای ترکس

7.پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر، واقع در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر، یکی از بزرگترین پارکهای آبی کوالالامپور به شمار میره.. که به دو بخش بزرگ تقسیم میشه: یکی واسه بزرگسالان و یکی واسه بچه ها.. اگه دلتون میخواد هیجان واقعی رو تجربه کنین، بهتره سوار غلتک چرخان 800 متری این پارک بشین..confusedاین پارک در طبقه سوم و چهارم مرکز خرید برجایا هستش و کودکان بالای 13 سال مجاز به استفاده از وسیله های بازی هستن..

http://ticket365.info/
پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

8.پارک آبی آی-سیتی

پارک آبی آی-سیتی، معروف به شهر نور دیجیتال، واقع در پارک شاه علم هستش و صفحه ال ای دی رنگی اون خیلی سرشناسه.. اینجا هم پر از تفریحات و جاذبه های گردشگری پر طرفدار در بین خونواده ها هستش .. از پارک آبی گرفته تا موزه سه بعدی و پارک برفی..

http://ticket365.info/
پارک آبی آی-سیتی

9.مزرعه در شهر

مزرعه در شهر، واسه اونایی مناسبه که میخوان یه جور باغ وحش سنتی رو تجربه کنن.. این باغ بزرگ به چندین بخش تقسیم میشه: برای خزندگان، پرندگان و تالاب.. یه جایی هم واسه لاک پشت ها و مارها در نظر گرفته شده.. گلهای رنگارنگ و زیبا داره که بین اونا میتونین حیواناتی نظیر طاووس، غاز، گوزن و خرگوش رو ببینین..nice

http://ticket365.info/
مزرعه در شهر

10.مرکز علم و تحقیق

مرکز علم و تحقیق، که بالای تپه ای در کوالالامپور واقع شده، یه جورایی نمایشگاه علم و فناوریهای مدرن هستش.. شبیه یه مسجد سبز با یه گنبد بزرگ ساخته شده و علوم مختلف رو تحت پوشش قرار میده..

http://ticket365.info/
مرکز علم و تحقیق


ماجراهای سفر فراموش نشدنی من به مالزی رو خوندین؟ تا حالا به کوالالامپور رفتین؟؟ تجربه هاتون رو با ما در میون بذارین.. kiss برای تهیهبلیط هواپیما  و فهمیدن قیمت بلیط هواپیما هم با ما mobile بگیرین..

021-88548853


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.