بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

سفر به شهر ازمیر

سفر به شهر ازمیر

شهر ازمیر ، بسیاری از تفریحات ترکیه را در خود جای داده است گشت و گذار از جالب ترین تفریحات ازمیر، سواحل زیبای آن همیشه توریسم پذیر استvictory .شهر ازمیر در کشور ترکیه بخاطر انجیرهای خوش طعمش شهرت دارد و پیش از این با نام “اسمیرنا ” از آن یاد می شده است و درحال حاضر سومین شهر کشور ترکیه و دومین بندر بزرگ این کشور است . این شهر یکی از مهم ترین سرمایه های کشور ترکیه در کنار دریای اژه است و خلیجی زیباست niceکه قسمت جنوبی اش با کوههای مرتفع ، احاطه شده است . ازمیر یکی از مراکز حمل و نقل در دریای اژه است و نقشه ازمیر برخی از اطلاعات لازم راجع به حمل و نقل از این شهر را نشان می دهد

http://ticket365.info

sightseeing-clipart-tourist-sightseeing-1je209b-300x294-iconبرای گشتن در شهر ازمیر لازمه که یه نقشه به همراه خودتون داشته باشین یا قبل از سفرتون بد نیست که یه نگاهی به نقشه بنداز . در نقشه شهر ازمیر ترکیه می توانید فرودگاه ازمیر ترکیه و پایانه اتوبوس را ببینید lookdown. آنچه در نقشه ازمیر ترکیه برایتان جلب توجه خواهد کرد ، دسترسی آسان به این شهر از طرق مختلف یعنی هوایی ، دریایی و زمینی ( با اتوبوس ، قطار و ماشین شخصی ) ست .


http://ticket365.info

tourist-clipart-travel_0371 بعضی از گردشگران تور ترکیه ، برای بازدید از دیدنی های ازمیر یک تور یکروزه ازمیر را در نظر می گیرند و به سایت های باستانی اطراف شهر مثل افسوس ، چشمه ، پرگامون و خیلی از دیدنی های تاریخی ازمیر … سر میزنندthumbsup . برای بازدید از این مراکز داشتن یک نقشه توریستی ازمیر ، مفید و کارگشا خواهد بود . شک نکنید اقامت در ازمیر که بزودی به خاطر جشنواره های بین المللی متعددش بزودی به یکی از مهم ترین شهرهای بین المللی دنیا تبدیل می شود ، خالی از لطف نیست . این شهر روند توریستی شدن را به سرعت طی می کند و یکی از مهم ترین کارهایی که تا بحال با جدیت در این راستا انجام شده است ، تاسیس هتل های ازمیر با بالاترین و به روز ترین امکانات و درجه کیفیت است .


map-qpr

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید mobile.....43674367

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.