بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

گشت و گذار در دیدنی های لنکاوی

گشت و گذار در دیدنی های لنکاوی

شهر زیبای لنکاوی با گذر گاه های طبیعی شما رو به سوی نقاط ویژه تماشای کوههای پوشیده از درختان شاه پسند استوایی دعوت می کنند. در این سفر یه برنامه حسابی بچینین که همه اماکن دیدنی لنکاوی رو ببینین و لذت ببرینlookdown.همراه ما باشین تا یه چشم اندازی از شهر زیبای لنکاوی داشته باشین ..

http://ticket365.info

http://ticket365.info  یکی ازدیدنی های مالزی آبشار لنکاوی است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور مالزی به انجا سفر میکنند.بلندترین ابشار ساخته شده دست بشر در این مکان قرار دارد.ارتفاع آن به 67 متر می رسد.این آبشار از جنبه دیگری نیز منحصر به فرد است و آن اینکه یک مسیر 50 متری درون غاری دارد.در حین رانندگی در داخل تونل شما می توانید آبشارهای کوچکی را ببینید که مناظر دل انگیز گیاهان اطراف را تکمیل می کنند.در آبشار لنکاوی در مالزی آب از ارتفاع بلند سرازیر می شود. دیدن تصویر آبشار هم آدمی را خنک می کند چه برسد به آنکه کنارش قرار گیریnice. مهمان آبشار شدن، در گرمای تابستان یکی از لذتبخش ترین سفرهاست.برای گردشگران آبشار لنکاوی به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی لنکاوی هم محسوب میشود.


http://ticket365.info

tourist-clipart-travel_0371از بهترین مراکز تفریحی مالزی ، باغ پرندگان لنکاوی است . این منطقه دل ربا و قشنگ در محدوده 60 هکتاری بنا شده.نخستین باغ پرندگان مالزی است که از هر طرف با حفاظ کاملا پوشیده شده است و در عین حال می توان در داخل آن قدم زد. از جذاب ترین مراکز تفریحی لنکاوی به شمار میرودclap.این باغ بیش از 2500 پرنده از 150 نوع دارد.در این باغ می توانید زیباترین پرندگان دنیا را ببینید.در گوشه و کنار این باغ گردش کنید و فلامینگو ها و لک لک ها راا در حال شنادر وسط دریاچه مثلثی شکل بنگرید. این پارک در بین دوستداران پرنده و مردم عادی لنکاوی محبوبیتی خاص دارد.


http://ticket365.info

sightseeing-clipart-tourist-sightseeing-1je209b-300x294-iconیکی از جذابترین مراکز تفریحی مالزی پارک دریایی پولائو پایار ست که در لنکاوی قرار دارد . این پارک از جذاب ترین مراکز تفریحی لنکاوی است که دارای حیات آبی متنوع و گیاهان دریایی فراوان است.دیدارکنندگان می توانند از لنگرگاه کواه به وسیله قایقهای چوبی یا سریع السیر به پولائوپایار بروند.آبهای این مکان حفاظت شده است noو برای غواصی سطحی،غواصی عمقی و شنا بسیار مطلوب می باشد.از نقاط جذاب این مکان باغ مرجان در زیر دریاست که با مرجانهای نرم و رنگارنگ پوشیده شده است.

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما مالزی با ما تاس بگیرید ..........با خالی آسوده سفر کنید .....43674367mobile

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.