بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دیدنی های تاریخی ازمیر

دیدنی های تاریخی ازمیر

دیدنی های تاریخی شهر ازمیر آثار به جا مونده از دوران عثمانی میباشد که نمایانگر معماری های آن دوران است ...یکی از 10 دیدنی برتر ترکیه victoryشهر افسوس در ازمیر میباشد که یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان به شمار میرود ....همراه ما باشید ....


http://ticket365.info

بیشتر هتل های ازمیر ترکیه hiنزدیک مکان های دیدنی این شهر هستندو از موقعیت خوبی برخوردارند .از دیدنی های ازمیر ساعت کولسی یا برج ساعت سمبل ونماد شهر ازمیر است  و در قلب شهرclap و درمیدان کناک نزدیک قراردارد. این برج هدیه ای از جانب سلطان عبدالحمید بوده که در سال ۱۹۰۱ به سبک عثمانی و با تزیینات زیبا ساخته شده است و امروزه از مکانهای دیدنی ترکیه به شمار می آید .

http://ticket365.info

clipart-ahly-girl-smiley-emoticon-512x512-fcef1  از دیدنی های ازمیر ،باقیمانده های شهر باستانی افسس است . افسس (afes) شهری است با تمدن متعلق به سده چهارم پیش از میلاد و دوران نو سنگی که در جنوب‌غربی ترکیه واقع شده‌است. افسس  دومین شهر بزرگ جهان زمان خود بوده‌استsurprised. کشف بسیاری از اسناد مربوط به مسیحیت و مذاهب پیشین، «افسس» را در زمره مهم ترین بقایای تاریخی قرار داده‌است و هر سال گردشگرانی زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند.ساختمان‌های قسمتی از افسس که برخلاف انتظار، محفوظ مانده‌اند، نمونه‌های منحصر به‌فردی از خانه‌سازی شهری رومی هستند.

http://ticket365.info

مساجد با شکوه ترکیه امروزه به یکی از جاذبه های مهم ترکیه مبدل شده اند . مسجد حیصار ازمیر بزرگترین و قدیمی ترین مسجد در ترکیه و از بهترین جاذبه های گردشگری ازمیرnice است . مسجد حیصار ازمیر دارای یک اندرون دلپذیر با یک منبر و محراب زیبا است. فضای داخلی آن شامل یکی از نمونه های قابل توجه آثار هنری اسلامی عثمانی به شمار میرود. مسجد حیصار ازمیر دارای یک گنبد اصلی در مرکز است که توسط هشت ستون های بزرگ همراه با سه گنبد بزرگ در هر دو طرف احاطه شده است. سه گنبد کوچکتر در پشت از بالا وجود دارد که از بهترین جاذبه های ترکیه و دیدنی های ازمیر محسوب می شود .

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید ....43674367

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.