بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

آشنایی با مراکز خرید آدانا

خرید سوغاتی و یا خرید اجناس مرغوب یک شهر که مورد نیاز ما هستن یکی از مهمترین مراحل سفر هستش که مجبور میشیم حتما به مراکز خرید اون شهر یه سری یزنیم یا این که دنبال حراجی های واقعی میگردیم و با مواجه شدن با کالاهایی با نرخ و کیفیت مناسب دست به خرید میزنیم . کشور ترکیه مراکز خرید بسیاری داره که حتما شما رو به سمت خودش میکشونه.

http://ticket365.info

index-iconآدانا درواقع یکی از برترین شهر های دنیا برای خرید استvictory با وجود اینکه مراکز خرید آدانا محدود هستند اما اکثرا اجناس مرغوبی دارند . در این شهر اوت لیت اوپتیموم واقع است که مجموعه ای از هیجانی ترین تفریحات آدانا niceرا در خود جای داده است . این مرکز شامل رستورانهای مختلف ، اتاق بازی کودکان ، سینما ، بوتیک های معروف و معتبر و … می شود .

110404-shopping-in-reykjavik-aftur-store-2-qpr

index-iconمراکز خرید در آدانا نقش بسیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ترکیه دارد . یکی از بهترین مراکز خرید آدانا clapمرکز خرید اپتیموم هستش این مرکز خرید با معماری مدرن، فروشگاه های متعدد و تراس وسیع با چشم اندازی بی همتا و همچنین فضایی بزرگ برای خوردنی و نوشیدنی یکی از بهترین مراکز خرید در آدانا است. این مرکز خرید روزانه پذیرای 27000 نفر در طول هفته و حدودا 62000 نفر در آخر هفته هاست.

http://ticket365.info

index-iconیکی دیگر از مراکز خرید ادانا ، بازار محلی این شهر است .در بازار بزرگ کارسی ( Carsi )  معروف ترین صنایع دستی و سوغات ترکیه   محصولات خانه و آشپزخانه ، منسوجات، لوازم الکتریکی ، تلفن های همراه ، ادویه جات و ترشی جات ، آجیل ، اسباب بازی، کفش، لباس ، چای بسیار عالی ، لوازم آرایشی ، کیف جیبی، کیف زنانه ، ساعت، دی وی دی و خیلی چیزهای دیگر ارائه می شود .  در بازار کارسی آدانا کالاها را با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند .

فروشگاه حالیجی عثمان :

این فروشگاه به خرید و فروش و تعمیرات فرش دستباف اختصاص دارد.

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید ما بهترین هارو به شما ارائه خواهیم داد .....88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.