بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بهترین زمان سفر به آدانا

بهترین زمان سفر به آدانا

حتما به ترکیه سفر کنین چون میبینید که یکی از زیباترین شهر های اون آداناستthumbsup . یه شهر زیبا در ساحل مدیترانه .....شهر آدانا به خاطر غذاهای خوش طعمش شهرت زیادی داره شما 10 غذای لذیذ ترکی رو این جا خواهید خوردnice..... هیجانی ترین تفریحات آدانا  یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر هستش .این تنوع فرهنگی توی بهترین مکان های آدانا گردشگران زیادی رو به خودش جلب کرده .....اما خب شاید خیلی از ماها ندونیم برای رفتن به آدانا چه زمانی مناسب تره و حتما لازمه که راجع به اقلیم و آب و هواش یه سری اطلاعات بدست آورد .

http://ticket365.info

http://ticket365.infoاول از همه  که آدانا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است که در سال 2000 قبل از میلاد تاسیس شده این شهردارای دو بخش هستش که وقتی واردش میشین یه بخش سنتی و یه بخش مدرن داره ...همراه ما باشینclap.

آب و هوای آدانا مدیترانه ای معمولی است . زمستان آدانا معتدل و مرطوب و تابستانهای گرم و خشک دارد . بالاترین درجه حرارت آدانا در تاریخ ۸ ژوئیه سال ۱۹۷۸ با ۴۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است. پایین ترین دمای ثبت شده آدانا ۶٫۴ درجه سانتیگراد بوده است .

http://ticket365.info

آدانا یکی از مهم ترین شهرهای صنعتی ترکیه است که این روزها شاهد رونق آن در زمینه گردشگری نیز هستیم . گردشگران زیادی برای بازدید از دیدنی های آدانا که بیشتر جنبه تاریخی دارند و نشانه های بارز از قدمتvictory یکی از 10 شهر بینظیر ترکیه است به این شهر سفر می کنند . به طور کلی شهرهای ساحلی نقش مهمی در اقتصاد ترکیه دارند و آدانا یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار گرفته است .

نقشه آدانا............http://ticket365.info راههای ارتباطی آدانا را با سایر شهرها نشان می دهد .  نقشه این استان بخوبی علت رونق شهر را نشان می دهد اما نباید از این موضوع صرف نظر کرد که آب و هوای آدانا و خاک حاصلخیز آن در تولید محصولات کشاورزی با کیفیت نقش مهمی دارد که یکی از مهم ترین منابع اقتصادی ست . در نقشه ادانا ترکیه همچنین می توانید با جزییات شهر و محله های مختلف و … آشنا شوید .

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید .........88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.