بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

طبیعت گردی در آدانا

طبیعت گردی در آدانا

شهر آدانا هم مثل شهر آلانیا فضای سبز ، پارک ها و باغ های زیادی داره ......از اون جایی که آب و هوای آدانا مدیترانه ایست پارک های اون تو تمام سال باز هستنن . در واقع مهم ترین قسمت هیجانی ترین تفریحات آدانا طبیعت گردی اون هستش که گردشگران زیادی داره . و البته این فضای سبز تو مسیر های رودخانه سیهان که مهم ترین قسمت شهر هست واقع شده .

http://ticket365.info

http://ticket365.info  آتاتورک پارک در طول سال های اول جمهوری ترکیه به مساحت ۴٫۷ هکتار ساخته شده است . این پارک در منطقه تجاری آدانا واقع شده است و دارای یک مجسمه آتاتورک و میزبان مراسم عمومی آدانا است.

پارک آتاتورک یک پارک زیبا در مرکز منطقه قاضی پاشا آدانا است. این مکان برای پیاده روی خارق العاده ای است. یک نیمکت پیدا کنید و کتاب بخوانید، niceیا حتی  بچه ها  را برای یک پیک نیک ساده یا ناهار و یا عصرانه به پارک بیاورید. در یک شهرستان مانند آدانا، پیدا کردن محلی که بتوانید سایه درختان بزرگ داشته باشد ، نادر است . این پارک با درختان بزرگ و مناظر زیبا ، به خاطره ای فراموش نشدنی از آدانا برایتان تبدیل می شود. یکی از بهترین مکان های دیدنی آدانا پارک آتاتورک است. این پارک دارای چشمه های بزرگ و زمین بازی کودکان نیز می باشد.

http://ticket365.info

http://ticket365.infoجذاب ترین مکان های دیدنی آدانا این جاست clap......پارک مرکزی یک پارک ۳۳ هکتاری است که در هر دو طرف رودخانه سیهان ، در شمال مسجد سابانجی واقع شده است. پارک مرکزی دارای طیف گسترده ای از درختان و گیاهان در یک مفهوم باز است. با آمفی تئاتر ۲۱۰۰ نفره ، باغ چینی و دو کافه ، به منطقه اصلی تفریحی این شهرستان تبدیل شده است. در این پارک ، یک باشگاه قایقرانی در خدمت قایقران های تفریحی وجود دارد.

http://ticket365.info

http://ticket365.infoباغ سلیمان دمیرل ، یک باغ گیاه شناسی بزرگ است که شامل مجموعه ای زنده از گیاهان است که برای مطالعه علمی محققان دانشگاه Çukurova در نظر گرفته شده است. این باغ همچنین برای اهداف آموزشی و تفریحی مردم آدانا استفاده می شود. ۵۱۲ گونه از گیاهان در باغ وجود داردsurprised.


24_big-qpr

22-qprیاشار کمال وودز یک منطقه پیاده رویvictory در ساحل شرق رودخانه سیهان است. این منطقه به یاشار کمال نویسنده اختصاص یافته و یکی از جاهای تفریحی ترکیه است. کاتالان وودز منطقه تفریحی بزرگ در بین کاتالان و مخازن سیهان ، در شمال آدانا است.

http://ticket365.info

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه با ما تماس بگیرید ما بهترین نرخ ها رو به شما ارائه میدیم .......88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.