بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

موزه های تاریخی مارماریس

موزه های تاریخی مارماریس

Museums in Marmaris


[box type="note" ]دو تا موزه توی مارماریس هستش.. یکی از اون ها قلعه و موزه مارماریسه که در مارماریسه مرکزی، توی بندر قرار داره.. که یکی از 10 جاذبه گردشگری توپ! مارماریس به شمار میره.. و دیگری موزه خصوصی باستان شناسیه(موزه اورکی احمد مالیجی مارماریس) که در 10 کیلومتری مارماریس واقع شده.. هر دوتا موزه کلی واسش سرمایه گذاشته شده و ارزش یه بار دیدن رو داره..victory اگه به تفریحات فرهنگی علاقه دارین و میخواین بدونین موزه های تاریخی مارماریس!! کدومن، با من همراه بشین..hero[/box]

http://ticket365.info/
موزه های تاریخی مارماریس


1.قلعه و موزه مارماریس

قلعه مارماریس اولین بار توسط ایونی ها ساخته شده.. بعدها توسط سلطان سلیمان بزرگ این بنا بازسازی شد. . در طول جنگ جهانی اول این قلعه ناوگان شلیک توپ فرانسه بود.. تا سال 1970 هم به یک اقامتگاه تبدیل شد.. 18 خانه و یه چشمه داخل این قلعه وجود داره.. این قلعه ماماریس دوباره در سال 1980-1990 بازسازی شد.. و دارای هفت منطقه داخلی شد.. دو تا مربوط به باستان شناسی.. و یکی برای قوم نگاری.. و بقیه به گالری های هنری اختصاص داده شد..

http://ticket365.info/
قلعه و موزه مارماریس

[divider]

2.موزه هالیچی احمت اورکی

این موزه خصوصی در را موگله در 10 کیلومتری مارماریس قرار داره.. این موزه در یه فضای بسته 3000 متر مربعی ساخته شده.. موزه هالیچی در دو بخش ساخته شده.. بخش باستان شناسی:عتیقه جات متعلق به دوران مختلف مث سفال، آثار شیشه کاری شده،سکه مجسمه و زیورآلات..

و بخش قوم شناسی متعلق به فرش، چوب، سنگ مرمر، سلاح های سرد و لباس های سنتی ترک ها هستش.. این موزه هر روز هفته بازه و بازدید برای همه رایگانه..

http://ticket365.info/
موزه هالیچی احمت اورکی


[box type="shadow" ]تا حالا به مارماریس رفتین؟؟ تجربه هاتون رو با ما در میون بذارین.. kiss برای تهیه [highlight]بلیط هواپیما [/highlight]و فهمیدن [highlight]قیمت بلیط هواپیما[/highlight] هم با ما mobile بگیرین..[/box]

021-88548853


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.