بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

جدیدترین مراکز خرید آلانیا

شهر آلانیا تو این چند ساله با ساخت و ساز های که داشته به طور چشمگیری پیشرفت کرده از برترین مراکز خرید آلانیا  یکی از اون پیشرفت ها بوده ..... خیلی از توریست هایی که به این شهر میان با رضایت کامل از سفرشون برمیگردن علتش هم فراهم کردن رفاه برای مسافران هستش .  تو این مراکز خرید فروشگاه های مواد غذایی کوچیک ، مارکت های بزرگ ، کافه رستوران ها ،جواهر فروشی ها ، مغازه های چرم و از معروف ترین و صنایع دستی و سوغات ترکیه  .......دیده میشه . خب بعد از کلی گشت و گذار تو بازار ها و مراکز خرید هم گرسنه میشین هم خستهnotsure پس برین تو یکی از رستوران های این مراکز خرید و خوشمزه ترین غذاهای دنیا از دید توریست هارو سفارش بدین

جدیدترین مراکز خرید آلانیا

The newest shopping centers in Alanya

ticket365.info

مرکز خرید پلومریا آلانیا

یکی از بخش هایی از شهر آلانیا که  در طول سالهای اخیر با رشد فراوانی رو به رو بوده ، منطقه کارگیجاک هستش .به همین دلیل تو تابستان  ۲۰۱۳ مرکز خرید پلومریا در آلانیا منطقه کارگیجاک  افتتاح شد .  طبقه همکف و زیرزمین مرکز خرید پلومریا آلانیا پر از مغازه ها مختلف و سوپر مارکت می باشد و  طبقه  دوم  مرکز خرید پلومریا آلانیا رستوران و کافه تریا بزرگی با  منظره بسیار زیبا دریای مدیترانه ، پذیرای مسافرین عزیر میباشد .


ticket365.info

مرکز خرید آلانیوم آلانیا

مرکز خرید آلانیوم آلانیا تو شهر آلانیای ترکیه واقع شده و از مراکز خرید آلانیا هستش که  روزانه بازدیدکنندگان بسیاری برای خرید به این مرکز مراجعه می کنن.این مرکز با فروشگاههای متعدد محلی مناسب برای افرادی هستش که قصد خرید اجناس متنوع در ترکیه را دارند.این مرکز از ساعت ۱۰صبح تا ۱۰ شب آماده بازدید علاقمندان است .

ticket365.info

مرکز خرید مارکامیکس آلانیا

تعداد مراکز خرید آلانیا با توجه به توسعه شهر در حال افزایش هستش و این موضوع رفاه گردشگران رو بهمراه داره . خوشبختانه این مراکز خرید با مدرن ترین امکانات روز دنیا تجهیز میشن و اکثر برندهای معروف دنیا تو اونها شعبه دارن . یکی از جدیدترین مراکز خرید در آلانیا ، مرکز خرید مارکامیکس هستش . مرکز خرید مارکا میکس آلانیا تو اتوبان اصلی شهر آلانیا قرار گرفته .

مرکز خرید MARKA MIX آلانیا به طور رسمی در سال ۲۰۱۴ گذشته افتتاح شد و دارای شش طبقه هستش که در تمامی طبقات اون میشه از اوت لیت برندهای معروف دنیا دیدن و با قیمت های مناسب خرید نمایید . منسوجات خانگی ، چرم ، کیف و کفش و صنایع دستی از مهم ترین چیزهایی ست که تو این مرکز خرید ارائه میشه . قیمت پالتوهای پوست زیبا و صنایع دستی در این مرکز خرید بسیار مقرون بصرفه است .

خرید در آلانیا

مرکز خرید در آلانیا

برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه به ما زنگ بزنین ما آفرهای خوبی رو به شما معرفی میکنینم ..........اینم شماره امونmobile 88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.