بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

رزرواسیون بلیط

رزرواسیون بلیط

بلیط ارزان خارجی

بلیط ترکیه با پرواز اطلس جت، پرواز پگاسوس، پرواز ترکیش

 برای سفر به ترکیه میتوانید بلیط ترکیه را از ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی تهیه کنید، بلیط استانبول ، بلیط آنتالیا و بلیط آنکارا را میتوانید از طریق این ایرلاین های تهیه کنید. از ایرلاین های داخلی میتوان به ایرلاین زیر اشاره کرد:

از طریق ایرلاین های ترکیه هم میتوان به این کشور و شهرهای ترکیه سفر کرد. ایرلاین های ترکیه شامل موارد زیر است:

  • ایرلاین اطلس جت
  • ایرلاین پگاسوس
  • ایرلاین ترکیش

ایرلاین اطلس جت با اینکه سال های زیادی نیست فعالیت خود را شروع کرده ولی توانسته در میان مسافران شهرت زیادی بدست آورد. بلیط تهران استانبول با پرواز اطلس جت و بلیط تهران آنتالیا با پرواز اطلس جت را میتوانید از طریق این ایرلاین تهیه کنید.

هواپیمایی پگاسوس با پروازهای روزانه از طریق تهران به استانبول و ادامه مسیر به کشورهای اروپایی در حال حاضر بهترین و ارزان ترین پرواز از تهران ذر مسیرهای داخلی ترکیه و اروپایی پرواز از طریق ایرلاین پگاسوس میباشد. پگاسوس از ایرلاین های با سابقه کشور ترکیه میباشد با بیش از 20 سال سابقه پروازهای منظمی را از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی برگزار میکند. برای رزرو پرواز تهران به استانبول و پرواز های داخلی استانبول و پروازهای اروپایی با شماره های بالا تماس بگیرید. از مزایای بلیط هواپیما پگاسوس قیمت بسیار ارزان و مناسب و همچنین رزرو بلیط رفت یا برگشت به صورت جداگانه میباشد.

از جمله مسیر پرواز های پگاسوس  کلن ، روم ، آتن ، زوریخ ، هانوفر ، بخارست ، لندن ، برلین ، استکهلم ، پاریس و...... میباشد.

هواپیمایی ترکیش قدیمی ترین ایرلاین ترکیه است که بعد از لوفت هانزا و ایرفرانس سومین ایرلاین بزرگ اروپا از نظر جابجایی مسافراست. بلیط ترکیش را برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه میتوانید از طریق این ایرلاین و آژانس های هواپیمایی تهیه کنید. برای خرید بلیط استانبول با پرواز ترکیش را میتوانید با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.