بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

5 مرکز خرید برتر صوفیه

5 مرکز خرید برتر صوفیه

5Top Shopping Malls in Sofia

 

مراکز خرید صوفیه ، درای ترکیبی از برندهای تجاری داخلی و بین المللی و سالن های بولینگ و سینما و مراکز تفریحی دیگر می باشند که در اینجا به معرفی 5 تا از بهترین مراکز خرید بلغارستان در صوفیه می پردازیم:

 

صوفیه

صوفیه

 

images-iconمرکز خرید سیتی سنتر صوفیه

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر صوفیه ، اولین و در حال حاضر کوچکترین مرکز خریدی است که در صوفیه ساخته شد. واقع در پشت هتل هیلتون و در نزدیکی کاخ ملی فرهنگ صوفیه، می باشد و به دلیل مجاورت این مرکز خرید با ایستگاه مترو ، بسیاری از مغازه های آن وارد طرح ساخت و ساز شدند و اندازه این مرکز خرید کوچک تر شده است. همچنین دارای یک سینما و رستوران فوق العاده می باشد.

 

مرکز خرید سیتی سنتر صوفیه

مرکز خرید سیتی سنتر صوفیه

 

images-iconبازار دی مل

 

 

بزرگترین مرکز خرید صوفیه در بلغارستان در سال 2010 تاسیس شد. این مرکز خرید دی مل نه تنها دارای فروشگاه های متعدد می باشد بلکه درای 8 سینما، بزرکترین مرکز تفریحی با سالن بولینگ، استخر و بزرگترین رستوران ها نیز می باشد. با تهیه بلیط هواپیما از این مرکز خرید بی نظیر دیدن کنید.

 

بازار دی مل

بازار دی مل

 

images-iconبازار صوفیه

 

 

بازار صوفیه یکی از بهترین مراکز خرید بلغارستان در صوفیه می باشد که در مرکز این شهر واقع شده است و دارای یک سالن سینما نیز هست. یکی از اولین مراکز خرید بود که در صوفیه ساخته شد و نسبت به بازار های پیشین خود کوچکتر می باشد. نزدیکی به مرکز شهر و ایستگاه مترو موقعیت مناسبی برای آن ایجاد کرده است.

 

بازار صوفیه

بازار صوفیه

 

images-iconمرکز خرید سردیکا سنتر

 

 

مرکز خرید سردیکا، یکی از بزرگترین مراکز خرید بلغارستان می باشد که دارای سوپر مارکت و داروخانه و فروشگاه کیف و کفش و.. می باشد.

 

مرکز خرید سردیکا سنتر

مرکز خرید سردیکا سنتر

 

images-iconمرکز خرید اوت لت سنتر صوفیه

 

 

مرکز خرید اوت لت سنتر صوفیه یکی دیگر از مراکز خریدی است که در سال 2010 افتتاح شد ولی به دلیل موقعیت بد آن در شهر صوفیه در آخر لیست ما قرار می گیرد. در عوض فروشگاه های لوکس و فوق العاده ای در این مجتمع بی نظیر وجود دارد.

 

مرکز خرید اوت لت سنتر صوفیه

مرکز خرید اوت لت سنتر صوفیه

 

برای دریافت اطلاعات از ویزای بلغارستان، بلیط هواپیما بلغارستان، بلیط هواپیما صوفیه با ما تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.