بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مراکز خرید برتر تاشکند

 مراکز خرید برتر تاشکند

Taskent’s best shopping malls

 

بیشتر مراکز خرید تاشکند دارای کافه/رستوران، زمین بازی برای بچه ها و یا مناطق تفریحی می باشند. می توانید در این مراکز خرید به استراحت و ماساژ درمانی در آبگرم آن بپردازید. در اینجا به معرفی برخی از بهترین مراکز خرید ازبکستان در تاشکند می پردازیم:

 

تاشکند

تاشکند

 

images-iconمرکز خرید زر افشان

 

 

مرکز خرید زر افشان در تاشکند دارای مجموعه خرید بی نظیر با قیمت مقرون به صرفه می باشد. کافه، رستوران و مراکز تفریحی در این مرکز خرید ، از دیگر نکات مثبت این مجتمع می باشد.

 

مرکز خرید زر افشان

مرکز خرید زر افشان

 

images-iconمرکز خرید حمید علیم جان اسکوئر

 

 

مرکز خرید حمید علیم جان اسکوئر، برای طرفداران مد یکی از باید هاست. در اینجا بوتیک های بسیار با برندهای معروف لباس، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کفش و مواد غذایی را می توانید پیدا کنید. بوتیک های لوکس مثل فلابی و.. نیز در این مجتمع وجود دارند.

 

مرکز خرید حمید علیم جان اسکوئر

مرکز خرید حمید علیم جان اسکوئر

images-iconمرکز خرید تاشکند

 

 

مرکز خرید تاشکند واقع در نزدیکی بازار چورسو،  یکی از بزرگترین و اولین مراکز خریدی بود که در تاشکند افتاح گردید. در اینجا یک سوپرمارکت مواد غذایی ، لباس های زنانه و مردانه، و ظروف خانگی وجود دارد. در این مرکز خرید مقرون به صرفه ، می توانید با حتی با بودجه کم به خرید انواع کالاهای لوکس بپردازید.

 

مرکز خرید تاشکند

مرکز خرید تاشکند

 

images-iconمرکز خرید پوی تکست

 

 

در مرکز خرید پوی تکست تاشکند ، هر چیزی که بخواهید مثل کیف،کفش،لوازم آرایشی، مبلمان، نرم افزار، رستوران و کافه بی نظیر را می توانید خریداری کنید. گیم نت، اینترنت رایگان و زمین بازی برای کودکان از دیگر امکانات این مجتمع می باشد.

 

مرکز خرید پوی تکست

مرکز خرید پوی تکست

 

images-iconمرکز خرید کونتیننت

 

 

مرکز خرید کونتیننت یکی از بزرگترین مراکز خرید ازبکستان در تاشکند می باشد. درست در نزدیکی گرند میر هتل واقع شده است و یک مرکز خرید معمولی است که دارای فروشگاه ها و سوپر مارکت می باشد. با تهیه بلیط هواپیما از این مرکز خرید دیدن کنید.

 

مرکز خرید کونتیننت

مرکز خرید کونتیننت

 

images-iconمرکز خرید مگا پلنت

 

 

مرکز خرید مگا پلنت ، یکی از بزرگترین مراکز خرید تاشکند در ازبکستان می باشد که برندهای معروف بسیاری را به فروش می رساند. بوتیک های کیف و کفش و لوازم خانگی بسیاری در اینجا وجود دارد. سینما، رستوران، کافه، فروشگاه مواد غذایی و مراکز تفریحی بسیاری از دیگر امکانات مرکز خرید مگا پلنت تاشکند می باشد.

 

مرکز خرید مگا پلنت

مرکز خرید مگا پلنت

 

images-iconفروشگاه مرکزی تاشکند

 

 

فروشگاه مرکزی در قلب تاشکند واقع شده است که یک مرکز خرید 3 طبقه می باشد. در این فروشگاه می توانید صنایع دستی ازبکستان را به عنوان سوغات و یادگار خریداری کنید. در طبقه دوم این فروشگاه مرکزی لباس و کفش و ملافه و بالش و… وجود دارد.

 

فروشگاه مرکزی

فروشگاه مرکزی

 

برای اطلاعات بیشتر از ویزای ازبکستان، مراکز خرید ازبکستان، بلیط هواپیما تاشکند با ما تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.