بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط هواپیما، تورهای نمایشگاهی ، نمایشگاه های سراسر دنیا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مراکز خرید آنکارا و عکس

onvan مراکز خرید آنکارا و عکس onvan

مراکز خرید آنکارا و عکس

مراکز خرید آنکارا

Shopping centers in Ankara

قسمت حذف ناشدنی هر سفری ، خرید سوغات یا وسایل شخصی مورد نیاز است . در سفر به آنکارا اگر قصد خرید دارید ، از فروشگاه های قدیمی در چیکریکچیلار یوکوشو نزدیک به اولوس دیدن کنید . خیابان مسگران یا باکیرجیلار چارشیسی محبوبیت خاصی دارد و بسیاری از اشیای جالب قدیمی و جدید را ،علاوه بر اشیای مسی، می توان در اینجا یافت، مانند جواهرات، فرش، لباس، عتیقه جات و کارهای سوزن دوزی شده و غیره.
با رفتن به بالای تپه به سمت دروازه ارگ، می توانید مغازه های جالب بسیاری را ببینید که ادویه جات، میوه های خشک شده، آجیل و هر نوع محصول دیگری را می فروشند.
اینجا مجموعه ای است بزرگ و بسیار تازه. مراکز خرید مدرن آنکارا بیشتر در کیزیلای و در خیابان تونالی هیلمی واقع در چانکایا یافت می شوند. این منطقه شامل بازار مدرن کاروم آنکارا و همچنین برج آتاکوله در چان کایا می باشد. از بالای آتاکوله در ارتفاع ۱۲۵ متری، منظره با شکوهی بر فراز تمام شهر وجود دارد. رستوران چرخانی نیز وجود دارد که در آن می توان به شکل آسوده تری از کل چشم انداز لذت برد. گالریا در اومیت کوی ، مرکز بیل کنت ، آرمادا در سوگوت اوزو ، میگروس آک کپرو و کارفور در باتی کنت سایر فرصتها برای یک خرید مدرن هستند.

TurkeyHotel مراکز خرید آنکارا و عکس

مراکز خرید آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.